Mimo licznych pozytywnych recenzji oraz sporego zainteresowania produkcją ostatecznie okazało się, że tytuł po prostu nie zarobił pieniędzy, których potrzebował.
Jak podaje serwis GameSpot, pomimo licznych pozytywnych recenzji oraz sporego zainteresowania gra Hi-Fi Rush ostatecznie nie spełniła wewnętrznych oczekiwań Microsoftu. Taka informacja ukazała się w nowym raporcie, w którym czytamy, że produkcja studia Tango Gameworks po prostu nie zarobiła pieniędzy, których potrzebowała – choć gigant z Redmond sam zasugerował, że jest zupełnie inaczej.
Hi-Fi Rush nie spełniło oczekiwań Microsoftu
Jeff Grubb w podcaście Game Mess Decides stwierdził:
Bazując na tym, co słyszałem, to po prostu [Hi-Fi Rush – dop. red.] nie zarobił pieniędzy, których potrzebował. Mam na myśli to, że gra miała dobre recenzje, buzz był dobry, więc gdzie jest wina za coś takiego? Chodziło o cenę? Czy można było uzyskać lepszą sprzedaż? Czy może chodzi o Game Passa?
W rozmowie Mike Minotti stwierdził, że, przynajmniej jego zdaniem, Hi-Fi Rush nie otrzymało odpowiedniego wsparcia. Produkcja zasługiwała na znacznie lepiej przemyślaną strategię marketingową aniżeli niespodziewany debiut bez żadnych wcześniejszych ogłoszeń czy jakiekolwiek promocji. Grubb przyznał, że z jego perspektywy takie rozwiązanie również było złą decyzją.
GramTV przedstawia:
Na sytuację postanowił ostatecznie zareagować Aaron Greenberg. Według niego zdaniem Microsoftu – oraz samych graczy – Hi-Fi Rush to mimo wszystko wciąż prawdziwy hit:
Hi-Fi Rush to hit dla nas i naszych graczy pod względem wszystkich kluczowych pomiarów i oczekiwań. Nie moglibyśmy być bardziej zadowoleni z tego, co zespół Tango Gameworks dostarczył w tak nieoczekiwanym wydaniu.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!