W Horizon Forbidden West mogło zabraknąć latania. Guerrilla Games miało problemy przez PlayStation 4
Okazuje się, że przez wersję na konsolę ósmej generacji firmy Sony deweloperzy byli bliscy zrezygnowania z implementacji mechaniki latania na Solarptaku. Informacją tą podzielił się Jan-Bart van Beek, czyli szef studia Guerrilla Games, w trakcie imprezy Develop: Brighton (dzięki GamingBolt).
Niemal do ostatniej chwili nie wiedzieliśmy, czy uda nam się dodać do gry latanie na PlayStation 4. Zadawaliśmy sobie pytanie: „Czy musimy wyciąć całą mechanikę z gry? To będzie straszny bałagan” – ujawnił szef Guerrilla Games.
GramTV przedstawia:
Ostatecznie deweloperom udało się stanąć na wysokości zadania i latanie pojawiło się zarówno w wersji na PlayStation 5, jak i PlayStation 4. Szef studia Guerrilla Games przyznał również, że w początkowych fazach projektu zespołowi trudno było osiągnąć poziom, którego oczekuje się od gier tworzonych z myślą o najnowszej konsoli Sony. Później natomiast trudnością było, by „wersja PS4 nadrobiła zaległości”.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!