Icarus – nowy survival twórcy DayZ z datą premiery i wymaganiami sprzętowymi

Mikołaj Ciesielski
2021/11/20 09:30
0
0

Dean Hall ujawnił, kiedy jego nowe dzieło zadebiutuje na komputerach osobistych.

Icarus – nowy survival twórcy DayZ z datą premiery i wymaganiami sprzętowymi

Icarus, czyli nowy survival twórcy DayZ, miał zadebiutować na komputerach osobistych już w sierpniu tego roku, ale studio RocketWerkz zdecydowało się opóźnić premierę gry i od tamtego czasu regularnie przeprowadzało weekendowe testy beta, które pozwalały sprawdzić kolejne elementy produkcji. Wygląda na to, że wszystko przebiegło po myśli twórców, ponieważ deweloperzy poinformowali, że Icarus pojawi się na PC już 3 grudnia. Wraz z ujawnieniem nowej daty premiery do sieci trafiły też wymagania sprzętowe, który znajdziecie niżej.

Po trzech miesiącach testów i opiniach jednej z najbardziej zaangażowanych społeczności graczy, jakie kiedykolwiek widziałem, Icarus jest gotowy na premierę. Wierzymy, że kluczem do stworzenia świetnej gry survivalowej jest słuchanie opinii graczy i możliwość szybkiej iteracji. Celowo zbudowaliśmy naszą architekturę tak, by móc dodawać nowe przedmioty, misje, biomy, talenty oraz zmiany w balansie podczas każdego z testowych weekendów. Planujemy to kontynuować również po premierze. Icarus będzie żywą, ewoluującą grą” – informuje Dean Hall, szef studia RocketWerkz.

Icarus – minimalne wymagania sprzętowe:

  • System operacyjny: Windows 10 (64-bit)
  • Procesor: Intel i5 8400
  • Pamięć RAM: 16 GB
  • Karta graficzna: Nvidia GTX 1060 (6GB)
  • DirectX Wersja 11
  • Wolne miejsce na dysku twardym: 70 GB

Icarus – zalecane wymagania sprzętowe:

  • System operacyjny: Windows 10 (64-bit)
  • Procesor: Intel i7-9700
  • Pamięć RAM: 32 GB
  • Karta graficzna: NVIDIA RTX 3060 Ti
  • DirectX Wersja 11
  • Wolne miejsce na dysku twardym: 70 GB
Na koniec warto przypomnieć, że początkowo Icarus miało być grą free-to-play, ale w czerwcu tego roku zrezygnowano z tych planów. Dean Hall, założyciel studia RocketWerkz, wyjaśnił, że on i jego zespół „nie chcieli, by model biznesowy przeszkadzał w rozgrywce”. W podjęciu tej decyzji pomogły również opinie graczy, którzy obawiali się, że gra wpadnie w „pułapki modelu free-to-play”.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!