W miniony piątek pierwsi gracze mogli już cieszyć się dostępem do Indiana Jones i Wielki Krąg. Otrzymaliśmy również pierwsze recenzje, a odbiór wśród krytyków był bardzo pozytywny. Tymczasem dziś ma miejsce globalna premiera gry, a deweloperzy udostępnili też pierwszą łatkę.
Premiera gry Indiana Jones i Wielki Krąg i pierwsza aktualizacja
W nocy zadebiutował już Indiana Jones i Wielki Krąg. Gra ukazała się na komputerach osobistych (Steam, 299 zł) oraz konsolach Xbox Series X/S (Microsoft Store, 349,99 zł). Ponadto produkcja trafiła do usługi PC Game Pass i Xbox Game Pass Ultimate.
Jeśli chodzi o aktywność graczy, zgodnie ze statystykami serwisu SteamDB w najgorętszym momencie ostatnich 24 godzin jednocześnie grało nieco ponad 8 tysięcy osób. Obecnie na platformie Valve odbiór wśród użytkowników jest „bardzo pozytywny”.
GramTV przedstawia:
Ponadto tytuł doczekał się już pierwszej łatki. Aktualizacja wprowadziła do gry pełne śledzenie promieni (path tracing) dla właścicieli kart Nvidia, a także różne usprawnienia i poprawki. Usunięto między innymi błąd powodujący nagłe wyłączanie gry podczas zapisywania rozgrywki czy przyspieszono pojawianie się zdjęć podczas przeglądania ich w dzienniku. Szczegółowe informacje związane z pierwszą aktualizacją dostępne są na oficjalnej stronie Bethesdy.
Odkryj jedną z największych tajemnic historii w pierwszoosobowej przygodzie dla pojedynczego gracza, której akcja rozgrywa się pomiędzy wydarzeniami znanymi z filmów Poszukiwacze zaginionej Arki oraz Indiana Jones i ostatnia krucjata. Jest rok 1937. Złowrogie siły przemierzają świat w poszukiwaniu sekretu starożytnej mocy związanej z Wielkim Kręgiem i tylko jedna osoba może je powstrzymać – Indiana Jones. – brzmi opis gry na platformie Steam.
Na zakończenie przypomnijmy raz jeszcze, że Indiana Jones i Wielki Krąg ukazał się na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox Series X/S. Premiera dziś – 9 grudnia 2024 roku.
Ale ten path tracing to który? Ten co używa starego ReBLUR, czy ten z ReSTIR, czy najnowszy, najwypaśniejszy PTNext co używa ReGIRDI+ReGIRGI zamiast ReSTIRGI+RTXGI? Tym się już nie pochwalili :D