Trzecia aktualizacja do gry Indiana Jones i Wielki Krąg już dostępna.
Fani przygód Indiany Jonesa mogą cieszyć się ulepszeniem oprawy wizualnej w grze Indiana Jones i Wielki Krąg. Najnowsza, trzecia aktualizacja wprowadza szereg nowości i opcji graficznych. Twórcy wsłuchali się w głosy graczy i naprawili zgłoszone błędy, a także dodali nowe funkcje.
Indiana Jones i Wielki Krąg
Indiana Jones i Wielki Krąg z trzecią aktualizacją
Jedną z najważniejszych nowości jest wsparcie dla NVIDIA DLSS 4. Ta technologia generowania dodatkowych klatek obrazu ma na celu zwiększenie wydajności i poprawę jakości grafiki. Dodatkowo DLAA i DLSS zostały zaktualizowane.
Aktualizacja wprowadza również ray tracing z uwzględnieniem lokalnego oświetlenia. Opcja ta jest dostępna dla graczy, którzy korzystają z path tracingu i znacznie poprawia jakość cieni w pomieszczeniach, uwzględniając wszystkie źródła światła. Co więcej, path tracing (pełny ray tracing) stał się dostępny dla kart graficznych firm AMD i Intel. Aby skorzystać z tej opcji, karta graficzna musi obsługiwać sprzętowy ray tracing i posiadać co najmniej 16 GB pamięci VRAM.
GramTV przedstawia:
Oprócz zmian w grafice aktualizacja wprowadza usprawnienia w rozgrywce. Zestawy naprawcze mogą być teraz używane bezpośrednio z ekwipunku, a nie tylko poprzez wybór uszkodzonej broni lub narzędzia. Dodatkowo twórcy zadbali o wprowadzenie masy poprawek, a pełna lista dostępna jest w tym miejscu.
Na zakończenie przypomnijmy jeszcze, że Indiana Jones i Wielki Krąg ukazało się na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox Series X/S. Premiera miała miejsce 9 grudnia 2024 roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!