Reżyser inZOI o potencjalnej rywalizacji z The Sims.
W ostatnim czasie docierały do nas kolejne szczegóły związane z nadchodzącym inZOI. Dowiedzieliśmy się między innymi, że w grze dopadnie nas karma, a zainteresowani będą mogli adoptować zwierzaki. Tymczasem w wywiadzie dla PC Gamer reżyser Hyungjun Kim wypowiedział się na temat ewentualnej rywalizacji z serią The Sims.
inZOI
inZOI ma być alternatywą dla fanów symulatorów, a nie konkurencją dla The Sims
Hyungjun Kim, reżyser inZOI, podkreśla, że jego gra ma być alternatywą dla fanów gatunku, a nie bezpośrednim konkurentem dla The Sims. Kim wyraża ogromny szacunek dla dziedzictwa The Sims, zaznaczając, że osiągnięcie takiego poziomu głębi w krótkim czasie jest niezwykle trudne.
Nie postrzegamy inZOI jako konkurencji dla The Sims, lecz raczej jako kolejną opcję, z której mogą cieszyć się fani tego gatunku. Mamy ogromny szacunek dla dziedzictwa, jakie The Sims zbudowało na przestrzeni lat, ponieważ wiemy, że osiągnięcie takiego poziomu głębi w tak krótkim czasie nie jest łatwym zadaniem. Wynika to z natury gier symulacyjnych życia, które obejmują rozległy i złożony koncept 'życia', co sprawia, że trudno jest uchwycić każdy jego aspekt.
Naszym celem jest zapewnienie innego doświadczenia poprzez wyeksponowanie naszych unikalnych funkcji. inZOI zostało zaprojektowane tak, aby umożliwić graczom swobodne kształtowanie życia, jakiego pragną, za pomocą różnych kreatywnych narzędzi. Aby to osiągnąć, oferujemy realistyczny styl wizualny napędzany przez Unreal Engine 5, zaawansowane opcje personalizacji oraz narzędzia kreatywne wspierane przez sztuczną inteligencję. Mamy nadzieję, że gracze będą eksplorować te funkcje, aby ożywić swoje wyobrażenia, stać się własnymi protagonistami i żyć w tych światach. – przekazał deweloper.
GramTV przedstawia:
Na zakończenie przypomnijmy, że data premiery inZOI w ramach wczesnego dostępu została ustalona na 28 marca 2025 roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!