Oprawa wizualna WoW-a nie potrzebuje zmian? A może odbiliście się od MMORPG-a właśnie przez aspekty wizualne?
Oprawa wizualna WoW-a nie potrzebuje zmian? A może odbiliście się od MMORPG-a właśnie przez aspekty wizualne?
Jeśli kiedykolwiek zastanawialiście się, jak mogłaby wyglądać oprawa wizualna w grze World of Warcraft, jeśli Blizzard zdecydowałby się na sporą rewolucję, to mamy coś, co Was zainteresuje. W portfolio jednego z artystów pojawiły się grafiki przedstawiające Gromowe Urwiska z WoW-a. Całość odtworzono na silniku graficznym Unreal Engine z wykorzystaniem tekstur skalowanych przez Quixel Megascope. Aleksandr Timoshenko postawił na realizm kosztem charakterystycznej dla MMORPG-a palety barw, wzbogacając sceny realistycznym oświetleniem. Rzućcie okiem na załączoną poniżej galerię. Komu takiego WoW-a?
World of Warcraft dostępny jest wyłącznie na PC.