Firaxis Games nieco przesadziło z zachętami do nauki sztucznej inteligencji w Civilization 6.
Firaxis Games nieco przesadziło z zachętami do nauki sztucznej inteligencji w Civilization 6.
Jeśli w ostatnich miesiącach regularnie śledziliście rozwój gry Civilization 6, to z pewnością wiecie, że w kwietniu na serwery trafiła spora, zdaje się ostateczna aktualizacja. Zapowiadane przez twórców poprawki miały zamknąć wątek wydanej w 2016 roku strategii, ale chyba sukces odtrąbiono zbyt wcześnie. Bywalcy serwerów gry zauważyli coś dziwnego w zachowaniu wrogich nacji sterowanych przez sztuczną inteligencję, która wyraźnie ukierunkowała się na zwycięstwo naukowe.
Jeden z graczy przeprowadził śledztwo i odkrył, że plik Victiories.xml wzbogacono o kod, który podnosi rangę nauki u SI o 150%. Tym sposobem pozostali uczestnicy scenariusza niemal nie zwracają uwagi na nic poza generowaniem punktów nauki i chociaż znacząco podnosi to poziom trudności zabawy, to gracze nie są zadowoleni. Z dedykowanego wątku na reddit dowiadujemy się, że zaślepienie na punkcie nauki jest jeszcze bardziej sztuczne, niż wcześniejsze zachowania SI i powinno być poprawione. Ciekawe co na to twórcy z Firaxis Games.
Wygląda na to, że poza drobnymi i niezbędnymi poprawkami nie mamy co liczyć na nowości w Civilization 6. Gra była wspierana przez ponad 4 lata od rynkowej premiery, a zainteresowani wszystkim co przygotowało Firaxis Games mogą sięgnąć po specjalne wydanie Anthology na PC i konsolach.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!