CD Projekt RED ogłosił następny patch do trzeciej części Wiedźmina.
Aktualizacja: CD Projekt RED właśnie poinformowało o wypuszczeniu zapowiadanej aktualizacji do Wiedźmina 3 Next Gen na PC. Studio podało, że patch naprawia problemy z wydajnością. Wersja gry nie ulegnie zmianie.
Wczytywanie ramki mediów.
Oryginalna wiadomość: Na początku lutego Wiedźmin 3 w wersji na next-geny doczekał się pierwszej dużej aktualizacji. Produkcja wciąż zmaga się z technicznymi problemami i z tego względu CD Projekt RED zapowiedział, że w nadchodzących dniach pojawi się Hotfix do gry w wersji na komputery osobiste. Patch poprawi wydajność i stabilność, aby gracze nie odczuwali spadków wydajności.
Wiedźmin 3 wkrótce otrzyma nową aktualizację na PC
Deweloperzy ogłosili również pracę nad kolejną dużą aktualizacją. Studio przygląda się wszystkim zgłoszeniom graczy i podali kilka najbardziej palących problemów. Wśród nich jest poprawa wykorzystania rdzeni procesora i wydajności gry na DX12 oraz konsolach, a także poprawki w ray tracingu i problemach ze stabilnością działania gry.
GramTV przedstawia:
W aktualizacji możemy spodziewać się również usunięcia problemu z „realistycznymi waginami”, które zostały wprowadzone w jednym z zaimplementowanych modów w wersji na nową generację. CD Projekt RED nie podał, kiedy miałby zadebiutować kolejny patch.
I jak zawsze przybiegł fanoboy manipulować, problemy tyczą się tak samo topowego sprzętu i nie ma nic wspólnego z implementacją ray traycingu bo bez niego dalej występuje. Tak fakt że gra potrafi spadać do 40 fpsów w 1080p na kartach pokroju 4090 z topowymi procesorami a użycie karty spada nawet poniżej 50% nie jest normalne i nie ma to nic wspólnego z RT. Gra ma popsuty render DX12 który w głupi sposób obciąża pojedynczy rdzeń CPU. Gra nawet z wyłączonym RT i wszystkimi możliwy opcjami na najniższe ma gorszy perfomance niż w DX11 z wszystkimi na full.
https://www.youtube.com/watch?v=kq5-lrna4VQ
U mnie na 4090 śmiga jak rakieta, najwyraźniej pc gaming cię przerasta, kup konsolę czy coś
pozdrawiam!
ZubenPL
Gramowicz
14/02/2023 14:22
Cóż patch niczego nie zmienił wydajności, ale w opisie jest że naprawia jakieś problemy dodane w ostatnim patchu więc dziwne by było jakby jakby rzeczywiście coś poprawił więcej.
ZubenPL
Gramowicz
13/02/2023 20:44
prostik napisał:
Ojejku gra z grafiką która nie wygląda jak z ery PSone i zaimplementowanym pełonoprawnym raytracingiem śmie nie działać w 200fps w 4k na mojej 5cioletniej karcie graficznej, no po prostu skandal i partactwo, no! ;)
ZubenPL napisał:
"Wśród nich jest poprawa wykorzystania rdzeni procesora i wydajności gry na DX12"
Ale jak to przecież CDdrony mówiły że problemu nie ma i wszystko jest idealne. A cała reszta to winna sterowników nvidii, intela, amd a w ogóle to tak ma być i trzeba kupić i9 13900k by mieć 50 fps w novigardzie przez generatora klatek.
I jak zawsze przybiegł fanoboy manipulować, problemy tyczą się tak samo topowego sprzętu i nie ma nic wspólnego z implementacją ray traycingu bo bez niego dalej występuje. Tak fakt że gra potrafi spadać do 40 fpsów w 1080p na kartach pokroju 4090 z topowymi procesorami a użycie karty spada nawet poniżej 50% nie jest normalne i nie ma to nic wspólnego z RT. Gra ma popsuty render DX12 który w głupi sposób obciąża pojedynczy rdzeń CPU. Gra nawet z wyłączonym RT i wszystkimi możliwy opcjami na najniższe ma gorszy perfomance niż w DX11 z wszystkimi na full.