Platforma kontynuuje swój program, który wzbudził wiele kontrowersji wśród uczestników i widzów.
Squid Game: Wyzwanie rozbiło bank i stało się jednym z niechętnych oglądanych produkcji na Netflixie. W premierowy weekend program zebrał 20,1 mln wyświetleń, zaś w drugim dodatkowe 11,4 mln. Platformie nie pozostało nic innego, jak kontynuować swój program pomimo kiepskich opinii i wywołanych przez reality show kontrowersji.
Squid Game: Wyzwanie – Netflix zamówił 2. sezon kontrowersyjnego programu
Pierwszy sezon Squid Game: Wyzwanie dobiegł dzisiaj końca. Netflix zadowolony jest z wysokiego zainteresowania widzów i od razu potwierdzili zamówienie drugiego sezonu. Program powróci więc z nowymi uczestnikami i rywalizacjami, a jeden zwycięzca będzie mógł cieszyć się z nagrody o wartości 4,56 mln dolarów.
Nie było czerwonego światła i podjęliśmy decyzję o zielonym świetle dla drugiego sezonu Squid Game: Wyzwanie, najbardziej ambitnego programu, jaki miał premierę w Netfliksie. Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością kontynuowania serii Squid Game z naszym zespołem w Korei oraz producentami ze Studio Lambert i The Garden przy tej epickiej serii - powiedział w oświadczeniu Brandon Riegg, wiceprezes Netflix ds. programów niefabularnych.
Netflix rozpoczął również castingi zawodników z całego świata, którzy zmierzą się w drugim sezonie Squid Game: Wyzwanie. Jeżeli chcecie się sprawdzić w rywalizacji opartej na popularnym koreańskim serialu, to odwiedźcie tę stronę.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!