Niedawno CD Projekt RED udostępniło testową wersję edytora REDkit, które pozwala na tworzenie jeszcze bardziej rozbudowanych modów do Wiedźmina 3: Dziki Gon. Pierwsze prace trafiły już do graczy i wczoraj informowaliśmy o modyfikacji, która pozwala latać na gryfie. Swoje własne dzieło opublikował również Philipp Weber, projektant zadań trzecich przygód Geralta, który miał okazję opracować słynne zadanie z Krainy Tysiąca Baśni z dodatku Krew i Wino.
Wiedźmin 3 – deweloper zaprezentował pierwotny wygląd krainy z dodatku Krew i Wino
W serwisie X Weber opublikował post, w którym ujawnił, że bajkowy świat miał wyglądać zupełnie inaczej. Za pomocą REDkita postanowił przywrócić pierwotną wizję krainy i udostępnić ją do pobrania graczom.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!