Kilka dni temu przedstawiciele studia Riot Games poinformowali o udostępnieniu aktualizacji z numerem 12.13 do gry League of Legends. Największą atrakcją jest oczywiście grywalna bohaterka Nilah, o której pisaliśmy jeszcze przed końcem ubiegłego miesiąca – pod tym adresem znajdziecie dokładne opisy jej umiejętności. Oprócz tego poznaliśmy datę wprowadzenia do sklepu nowych skórek z unikalnej serii Star Guardian, otrzymaliśmy zmiany w systemie wizji na mapie oraz w nagrodach za cele, a Master Yi otrzymał wzmocnienie. To ostatnie jednak nieźle namieszało w grze. Poniżej znajdziecie wszystkie szczegóły!
Aktualizacja 12.13 w skrócie
Najważniejsze zmiany w aktualizacji 12.13
- Na oficjalnych serwerach gry pojawiła się nowa grywalna bohaterka: Nilah. Pisaliśmy o niej w naszej osobnej wiadomości, gdzie znajdziecie szczegółowe opisy umiejętności bohaterki. Zainteresowani mogą zapoznać się z jej historią (tutaj) oraz poczytać o procesie jej tworzenia (tutaj).
- Zaktualizowano nagrody za cele.
- Czas trwania nagrody zmieniony z 5 sekund na 60 sekund.
- Cele będą się teraz dezaktywowały nieco wcześniej, jeśli przegrywająca drużyna zmniejszy przewagę wroga.
- Zdobycie nagrody za cel, podczas gdy cele są aktywne, teraz anuluje wszystkie inne nagrody za cele na mapie (dopóki nagrody nie zostaną ponownie aktywowane ze względu na dużą przewagę).
- Bohaterowie, którzy mają efekty bierne pozwalające im kumulować złoto, tacy jak Draven czy Gangplank, a także runy, takie jak Łowca Skarbów, nie wliczają się już do łącznego złota drużyny podczas obliczania nagród za cele.
- Sposób, w jaki smoki i wieże są wliczane w kalkulacjach nagród za cele, został zaktualizowany. Teraz bardziej spełnia oczekiwania graczy co do ich wartości.
- Naprawiono wizję. Wszystkie potwory z dżungli i totemy będą natychmiastowo widoczne, nawet po doskoczeniu lub mignięciu w zasięg widoczności. Ta zmiana była szczególnie wyczekiwana przez junglerów, którzy teraz mają 100-procentową pewność, iż dany camp znajduje się w dżungli.
- Sivir otrzymała zmiany we wszystkich umiejętnościach oraz podstawowych statystykach.
- Po tej aktualizacji Sivir będzie dysponować największymi rozłożonymi w czasie obrażeniami obszarowymi ze wszystkich strzelców, o ile będzie żyła na tyle długo, by je zadać. Mamy nadzieję, że dzięki zmianom w Rykoszecie i popisowym Ostrzu-Bumerangu bohaterki gracze zauważą, że potencjalnie zadawane przez nią obrażenia są znacznie wyższe i spójniejsze. Sivir powinna skupiać się na dużych obrażeniach obszarowych oraz wykańczaniu wrogów po wygranych walkach.
- Master Yi otrzymał wzmocnienie – zwiększono zasięg ataku bohatera, zmodyfikowano umiejętność pod Q oraz skrócono czas odnowienia i zmieniono koszt many oraz obrażenia umiejętności pod W.
- Master Yi zawsze był bohaterem, który lepiej radził sobie na niższych poziomach rozgrywek, lecz nieco gorzej na wyższych. Mieliśmy oko na tego bohatera po naszej ostatniej serii osłabień i stwierdziliśmy, że możemy go nieco wzmocnić, by jego moc była podobna na wszystkich poziomach rozgrywek. Yi na wyższym poziomie jest mocno uzależniony od swojej wytrzymałości, więc dajemy mu więcej możliwości zwiększania przeżywalności podczas walk.