Jedna z lokacji z ostatniej odsłony serii Dragon Age została odtworzona przy pomocy silnika graficznego firmy Epic.
Jedna z lokacji z ostatniej odsłony serii Dragon Age została odtworzona przy pomocy silnika graficznego firmy Epic.
W zeszłym tygodniu mogliśmy przekonać się, jak popularne mapy z Counter Strike: Global Offensive prezentują się na Unreal Engine 5. Tymczasem Leo Torres postanowił sprawdzić, jak na wspomnianym silniku graficznym wyglądałaby gra Dragon Age: Inkwizycja. Autor odwzorował więc jedną z lokacji, którą znajduje się na Świętych Równinach (Exalted Plains), a efekt jego starań możecie zobaczyć na materiale wideo na dole wiadomości.
Podczas prac Torres wykorzystał technologie Nanite oraz Lumen. Pierwsza pozwala tworzyć realistyczne krajobrazy z dużą ilością geometrycznych detali, a druga jest odpowiedzialna za dynamicznie reagujące oświetlenie. Autor przyznał, że głównym celem projektu było sprawdzenie, jak Dragon Age: Inkwizycja prezentowałoby się, gdyby zostało stworzone z wykorzystaniem dzisiejszych możliwości graficznych.
Na koniec przypomnijmy, że Dragon Age: Inkwizycja zadebiutowało na rynku w listopadzie 2014 roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One. Jeśli jesteście ciekawi naszej opinii na temat produkcji BioWare, to serdecznie zapraszamy Was do recenzji przygotowanej przez Myszastego.