Według jednego z byłych deweloperów studia Rockstar Games nowa odsłona serii Grand Theft Auto powinna zaoferować mniejszą, ale wypełnioną zawartością mapę.
GTA 6 powinno zaoferować mniejszą, ale pełną zawartości mapę – twierdzi były deweloper Rockstar Games
Autorem powyższego stwierdzenia jest Tony Gowland, który w przeszłości pracował nad takimi tytułami jak Grand Theft Auto. Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto: Chinatown Wars czy Red Dead Redemption. W rozmowie z PCGamesN wspomniany deweloper podzielił się m.in. swoimi oczekiwaniami względem GTA 6.
Gowland przyznał, że osobiście chciałby, by nowa GTA 6 oferowało mniejszą, ale bardziej wypełnioną zawartością mapę. Były deweloper Rockstar Games uważa, że dzięki takiemu rozwiązaniu eksploracja i same lokacje zapadałyby graczom bardziej w pamięć, za co on sam pokochał wcześniejsze odsłony serii Grand Theft Auto.
GramTV przedstawia:
Deweloper odniósł się również do ogromnego wycieku materiałów z GTA 6, który miał miejsce we wrześniu 2022 roku. Gowland przyznał, że widział tylko kilka fragmentów, ale szybko zrezygnował z ich dalszego oglądania. Według byłego pracownika Rockstar Games wspomniana sytuacja z pewnością było druzgocąca dla twórców, ponieważ „cała ich ciężka praca” została zaprezentowana w „tandetnym” i „niedokończonym” stanie.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.
Po prostu od wiedźmina 3 panuję fatalna moda na milion pytajników na mapie. Niestety nie jest to wypełniony zawartością świat, jest to dodatkowo świat pozbawiony jakiejkolwiek eksploracji(odkrywanie pytajników to co najwyżej zwiedzanie nie eksploracja, a to że można je wyłączyć nie ma żadnego znaczenia). Wypełniony treścią świat mają gry jak BG3. Ale o GTA 6 byłbym spokojny rockstar dotąd nie kopiował rozwiązań od najbardziej leniwych studiów w branży.
Headbangerr napisał:
Jeśli "atrakcjami" czy "wypełnieniem treścią" nazywamy setki powtarzalnych, marnujących czas i nic nie znaczących aktywności, to jak dla mnie może ich nie być w ogóle. Starczy wątek główny i ciekawe questy poboczne.
No nie za bardzo od Wiedźmina 3 gdyż już przy jego premierze świetnie pamiętam jak wspominano w recenzjach, że twórcy kontynuują okropny trend z masą znaczników na mapie. Wcześniej choćby mieliśmy to w grach takich jak TES V: Skyrim, serii Far Cry, serii Fallout i kilku innych openworldach. Wiesiek nie był tu ani odkrywczy ani nie przecierał szlaków dla tego pomysłu. Sam uważam, że w przypadku takiej gry jak GTA to mapa nie powinna być mała choć może nieco bardziej różnorodna niż mieliśmy to w GTA V gdzie było jedno duże miasto, pustynia i góry. Najlepiej wypada tu GTA: SA, które pomimo małej skali danych obszarów to postawiło na ogromną różnorodność terenów. Myślę, że wielu graczy właśnie doceniło, to że można po prostu wsiąść w furę i ruszyć przed siebie by podziwiać widoki, a ci bardziej leniwi mają do dyspozycji taksówki, które służą jako szybka podróż więc skala jest płynna i więcej osób może się odnaleźć nawet na dużej mapie jeśli obchodzą ich tylko główne misje, a ci którzy mają ochotę się przejechać szybko i daleko także nie mają na co narzekać, nawet w nieco monotematycznej jeśli o teren chodzi, piątce.
ZubenPL
Gramowicz
30/10/2023 14:13
Headbangerr napisał:
Jeśli "atrakcjami" czy "wypełnieniem treścią" nazywamy setki powtarzalnych, marnujących czas i nic nie znaczących aktywności, to jak dla mnie może ich nie być w ogóle. Starczy wątek główny i ciekawe questy poboczne.
Po prostu od wiedźmina 3 panuję fatalna moda na milion pytajników na mapie. Niestety nie jest to wypełniony zawartością świat, jest to dodatkowo świat pozbawiony jakiejkolwiek eksploracji(odkrywanie pytajników to co najwyżej zwiedzanie nie eksploracja, a to że można je wyłączyć nie ma żadnego znaczenia). Wypełniony treścią świat mają gry jak BG3. Ale o GTA 6 byłbym spokojny rockstar dotąd nie kopiował rozwiązań od najbardziej leniwych studiów w branży.
Headbangerr
Gramowicz
30/10/2023 13:38
Jeśli "atrakcjami" czy "wypełnieniem treścią" nazywamy setki powtarzalnych, marnujących czas i nic nie znaczących aktywności, to jak dla mnie może ich nie być w ogóle. Starczy wątek główny i ciekawe questy poboczne.