Spyro to jeden z tych growych bohaterów, który kojarzony jest przez wszystkich. I choć dawno nie otrzymaliśmy żadnej nowej gry ze smoczym przyjacielem to możliwość poznania lub ponownego przeżycia jego przygód za sprawą Spyro Reignited Trilogy przypadła do gustu graczom. Twórcy z Toys for Bob pochwalili się wynikiem sprzedażowym gry.
Sprzedaż Spyro Reignited Trilogy na zadowalającym poziomie
Jak możemy przeczytać w poście na X (dawniej Twitter), Spyro Reignited Trilogy przekroczyło kolejny znaczący kamień milowy, gdyż gra trafiła już do ponad 10 milionów odbiorców na całym świecie. Z pewnością jest to wynik warty odnotowania i miejmy nadzieję, że w pozytywny sposób wpłynie na samą markę. Przypomnijmy, że już w styczniu mówiło się o tym, że Spyro może otrzymać nową grę, co miało być powiązane z obchodami 25. urodzin.
Na koniec przypomnijmy, że ostatnia odsłona serii Spyro, czyli The Legend of Spyro: Dawn of the Dragon, zadebiutowała na rynku w 2008 roku. W listopadzie 2018 roku do sprzedaży trafiło omawiane Spyro Reignited Trilogy, czyli specjalny zestaw zawierający odświeżone wersje pierwszych trzech części przygód sympatycznego smoka.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!