Wygląda na to, że Insomniac Games zamierza skorzystać z absolutnie wszystkich możliwości nowej generacji.
Redakcja portalu IGN miała niedawno okazję porozmawiać z przedstawicielami studia Insomniac Games na temat nadchodzącej gry Marvel’s Spider-Man 2. Dyrektor ds. technologii, Mike Fitzgerald, ujawnił w wywiadzie, że produkcja otrzyma na konsoli PlayStation 5 trzy tryby graficzne, z których każdy zapewni wsparcie ray tracingu. Poniżej znajdziecie najważniejsze szczegóły.
Marvel’s Spider-Man 2 z trzema trybami graficznymi z RT
W dużym skrócie: Marvel’s Spider-Man 2 miałby zaoferować następujące tryby graficzne:
rozdzielczość 4K w 30 FPS-ach + ray tracing
rozdzielczość 4K w 40 FPS-ach/120Hz z VRR + ray tracing
dynamiczne 4K w 60 FPS-ach + ray tracing
Podstawą tego, jak decydujemy się renderować rzeczy, jest to, że lubimy, aby nasza rozdzielczość była dynamiczna, a następnie mamy całkiem solidne rozwiązanie antyaliasingu czasowego, które pozwala nam skalować to zarówno w górę, jak i w dół, robić różne efekty ditheringu z materiałami i rzeczami na scenie. Oznacza to, że możemy wykorzystać preferencje graczy dotyczące sposobu, w jaki chcą grać w grę, a także upewnić się, że wykorzystujemy wszystkie funkcje ich wyświetlacza w konsoli. Niezależnie od tego, czy masz telewizor VRR, czy lubisz grać w 60 klatkach na sekundę, 30 lub 40, czy masz telewizor 120 Hz, naprawdę możemy dostosować wszystko, aby jak najlepiej wykorzystać tę technologię.
GramTV przedstawia:
Przypomnijmy, że Marvel’s Spider-Man 2 zadebiutuje 20 października bieżącego roku wyłącznie na konsolach PlayStation 5.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!