Marvel's Spider-Man otrzymał pierwszą aktualizację na PC. Poprawa grafiki

Wincenty Wawrzyniak
2022/08/18 20:30
0
0

Wersja pecetowa gry Marvel’s Spider-Man doczekała się swojej pierwszej aktualizacji. Patch naprawia m.in. wiele błędów dotyczących technologii ray tracing.

Przedstawiciele studia Nixxes, czyli twórcy pecetowej konwersji gry Marvel’s Spider-Man od zespołu Insomniac Games, poinformowali o udostępnieniu pierwszej aktualizacji z numerem 1.817.1.0 do wspomnianej produkcji. Deweloperzy od razu zapowiedzieli, że pracują nad kolejną łatką, która ma naprawić więcej błędów, jakie wskazuje społeczność. Poniżej zamieszczamy najważniejsze szczegóły.

Marvel's Spider-Man otrzymał pierwszą aktualizację na PC. Poprawa grafiki

Pierwsza aktualizacja do Marvel’s Spider-Man na PC

  • Naprawiono wiele błędów dotyczących ray tracingu.
  • Naprawiono błędy powodujące zniekształcenia odbić światła w stali nierdzewnej.
  • Naprawiono błąd powodujący zacinanie się gry po zmianach ustawień grafiki podczas cutscenek.
  • Wprowadzono wizualne usprawnienia związane z technologiami HBAO+ i NVIDIA DLSS.
  • Usprawnienia związane z problemami ze stabilnością podczas używania Alt+Tab.
  • Wyeliminowano liczne wizualne glitche.

Pełną listę zmian znajdziecie pod tym adresem. Twórcy zaznaczyli, iż zdają sobie sprawę z innych błędów w grze – niektóre z nich są już w trakcie naprawy i prawdopodobnie zostaną usunięte w kolejnej aktualizacji. Jest to między innymi problem z włączeniem opcji ray tracingu pomimo posiadania sprzętu kompatybilnego z tą technologią. Oprócz tego niektórzy gracze nie są w stanie ukończyć misji Spider-Hack, kiedy płynność animacji przekracza 60 klatek na sekundę. Deweloperzy radzą w tym przypadku wejść do menu opcji i ustawić tryb wyświetlania na ekskluzywny pełny ekran, a częstotliwość odświeżania na 60 Hz.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!