O tym, że hit od Insomniac Games zmierza na komputery osobiste, wiemy już od ponad miesiąca. Marvel’s Spider-Man Remastered ma trafić na blaszaki już 12 sierpnia bieżącego roku. PlayStation przypomina graczom o tym fakcie, publikując świeżutki zwiastun z produkcji. Filmik, który prezentuje cechy wersji pecetowej, zobaczycie na samym dole.
I tak Spider-Man Remastered PC to ulepszone cienie, obsługa ekranów ultrapanoramicznych, ray tracing, odblokowane FPS-y i NVIDIA DLSS i DLAA. Gra otrzyma też wsparcie dla DualSense. Czyli grając na komputerze, będziemy mogli cieszyć się technologią haptyczną i adaptatywnymi triggerami.
Marvel’s Spider-Man Remastered – cena
Przy okazji poznaliśmy też już cenę gry. I niestety, jak na blaszaki, nie jest ona niska: zarówno na Steamie, jak i w Epic Games Store tytuł kosztuje 299 złotych.
Wytłumaczenie jest bardzo proste. Nie masz zwyczajnie racji. Zgodnie ze Steam DB, gra wystartowała w cenie 240zł.
7 lipca cena została podniesiona do 339zł.
A świstak siedzi i zawija je w te sreberka. Cena była od samego początku wszędzie po 339 zł. Tylko na Steamie było coś takiego jak obniżka 29%. I takie info znalazłem właśnie na Steam DB, na które tak ochoczo się powoływałeś.
dariuszp
Gramowicz
22/07/2022 13:06
Karanthir666 napisał:
To wytłumacz mi cenę FF7. Kiedy była premiera na PC inflacji nie było, kosztowała 70$, a polska cena wynosiła 339 zł. Jakiej by matematyki nie używać, cena nie powinna przekroczyć 300 zł.
Wytłumaczenie jest bardzo proste. Nie masz zwyczajnie racji. Zgodnie ze Steam DB, gra wystartowała w cenie 240zł.
7 lipca cena została podniesiona do 339zł.
Co do różnic w stosunku do kursu walut musisz pamiętać że wymiana waluty jest robiona przez bank i jest ona lekko kosztowna. Więc nie możesz tego przeliczać 1:1 w stosunku do kursu waluty.
Dodatkowo jak firma podnosi cenę to na ogół uwzględnia obecną inflację i trend żeby nie musieć tego robić za miesiąc znowu albo coś.
Takie są realia.
Z jednym masz rację. Epic w przeciwieństwie do Steam wypuścił grę za 330zł. Ale odpowiedź na to jest bardzo prosta. Epic zapłacić SE kupę kasy za to żeby przez jakiś czas gra była dostępna tylko w ich sklepie. Mając monopol na sprzedaż na PC zwyczajnie podnieśli cenę żeby zarobić na ludziach którzy nie chcieli czekać aż gra pojawi się w innych sklepach. Dodatkowo musieli odrobić cokolwiek zapłacili SE za czasowy exclusive. Co pewnie kosztowało grube miliony.
Karanthir666
Gramowicz
22/07/2022 11:31
dariuszp napisał:
Nie rozumiesz. Powtórzę jeszcze raz tak byś zrozumiał.
Sony zdecydowało że ich własne gry na premierę na PS5 będą kosztowały 70 USD. To było w czasie kiedy dolar kosztował koło 4 PLN. Co dawało ceny w okolicach 270 - 300zł w zależności jak wiatr powiał.
Teraz kurs dolara to 4.7 PLN. Więc pomimo że gra kosztuje 60 USD to na nasze nadal jest to koło 300zł.
Powód tego jest taki że dolar zyskał na wartości. Musisz zapłacić więcej PLN za 1 USD. To oznacza że pomimo tego że remaster kosztuje standardowe 60 USD to nadal cena jest jakby kosztował 70 USD 2 lata temu.
Rozumiesz? Zmalała wartość pieniądza w Twoim portfelu dzięki miłościwie nam panującym. Co skutkuje tym że musisz więcej tych pieniędzy wydać za to samo.
To wytłumacz mi cenę FF7. Kiedy była premiera na PC inflacji nie było, kosztowała 70$, a polska cena wynosiła 339 zł. Jakiej by matematyki nie używać, cena nie powinna przekroczyć 300 zł.