Mass Effect: Legendary Edition zajmie naprawdę sporo miejsca na PS4

Wincenty Wawrzyniak
2021/05/07 19:30
1
0

Electronic Arts ujawniło szczegóły dotyczące wydajności gry na wszystkich platformach sprzętowych. Poznaliśmy również rozmiar produkcji na konsoli PS4.

Na łamach oficjalnej strony internetowej Electronic Arts pojawił się (podajemy za serwisem Game Rant) artykuł zawierający szczegóły wydajnościowe dotyczące gry Mass Effect: Legendary Edition. Dowiedzieliśmy się, że na komputerach osobistych otrzymamy oczywiście to, co jest w stanie osiągnąć nasz sprzęt, aczkolwiek wystarczająco mocne pecety będą mogły uruchomić produkcję w 240 klatkach na sekundę z odświeżaniem do 240 Hz. Jeśli natomiast chodzi o wersje konsolowe, gracze będą mogli wybrać jeden spośród dwóch dostępnych trybów: ważniejsza jakość oraz ważniejsza płynność.Mass Effect: Legendary Edition zajmie naprawdę sporo miejsca na PS4Jeśli chodzi o dokładne dane, podstawowa wersja konsoli PlayStation 4 zapewni do 30 klatek na sekundę w rozdzielczości 1080p w przypadku trybu ważniejsza jakość, zaś w przypadku trybu ważniejsza płynność otrzymamy do 60 klatek na sekundę również w rozdzielczości 1080p. Konsola PS4 Pro zapewni do 30 klatek na sekundę w rozdzielczości 4K UHD w przypadku trybu ważniejsza jakość oraz do 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 4K UHD w trybie ważniejsza płynność.

Podstawowa wersja konsoli Xbox One oferuje to samo, co podstawowa wersja konsoli PlayStation 4, a Xbox One X wraz z Xboksem Series X zapewnią do 30 klatek na sekundę w rozdzielczości 4K UHD w przypadku trybu ważniejsza jakość oraz do 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 1440p w trybie ważniejsza płynność.

Jak wygląda sytuacja w przypadku konsol nowej generacji? Tutaj robi się całkiem ciekawie. PlayStation 5 zapewni do 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 4K UHD w przypadku trybu ważniejsza jakość oraz do 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 1440p w trybie ważniejsza płynność.

GramTV przedstawia:

Dane różnią się w jednej kwestii od tych, które otrzymaliśmy w przypadku sprzętu Microsoftu. Xbox Series X zapewni bowiem to samo w przypadku trybu ważniejsza jakość, ale w trybie ważniejsza płynność otrzymamy maksymalnie 120 (a nie 60) klatek na sekundę w rozdzielczości 1440p.

Wydajność gry Mass Effect: Legendary Edition

  • PlayStation 4:
    • do 30 kl./s w rozdzielczości 1080p (ważniejsza jakość)
    • do 60 kl./s w rozdzielczości 1080p (ważniejsza płynność)
  • PlayStation 4 Pro:
    • do 30 kl./s w rozdzielczości 4K UHD (ważniejsza jakość)
    • do 60 kl./s w rozdzielczości 1440p (ważniejsza płynność)
  • PlayStation 5:
    • do 60 kl./s w rozdzielczości 4K UHD (ważniejsza jakość)
    • do 60 kl./s w rozdzielczości 1440p (ważniejsza płynność)
  • Xbox One:
    • do 30 kl./s w rozdzielczości 1080p (ważniejsza jakość)
    • do 60 kl./s w rozdzielczości 1080p (ważniejsza płynność)
  • Xbox One X/Xbox Series S:
    • do 30 kl./s w rozdzielczości 4K UHD (ważniejsza jakość)
    • do 60 kl./s w rozdzielczości 1440p (ważniejsza płynność)
  • Xbox Series X:
    • do 60 kl./s w rozdzielczości 4K UHD (ważniejsza jakość)
    • do 120 kl./s w rozdzielczości 1440p (ważniejsza płynność)
Wczytywanie ramki mediów.

Na koniec warto również wyróżnić powyższy wpis użytkownika PlayStationSize na Twitterze. Jak widzimy, rozmiar Mass Effect: Legendary Edition na konsoli PlayStation 4 wynosi 87,366 GB na rynku europejskim. Czyli całkiem sporo. Do tego musimy również dodać rozmiar aktualizacji 1.01, który niedawno poznaliśmy. Przypomnijmy na koniec, że Mass Effect: Legendary Edition zadebiutuje na rynku 14 maja bieżącego roku. Zainteresowanych zapraszamy również do naszej osobnej wiadomości z oficjalnymi wymaganiami sprzętowymi oraz pierwszym zwiastunem. Więcej nowych wieści znajdziecie tutaj.

Komentarze
1
Aroo85
Gramowicz
08/05/2021 02:36

Dziw nad dziwy . Ktoś dobrze posmarował . Ta gra ten Ala remaster bez polityki w 60 puści Play 4 ps 5 to powinno być 120 w 4k ta gra to antyk i nic z nią nie zrobiony praktycznie . Ktoś dobrze zapłacił żeby to tak wyglądało . 60 wydajność i 60 grafika ??  To po co ten tryb wydajność ??! Jeśli nam spada rozdzielczość ...za jaką cenę . Uśmiałem się . A tak serio gry z ps 4 chodzą niektóre w 120 w full HD to już w najgorszym wypadku powinno to tak wyglądać . A nie wygląda . Dziwne dziwne . Tym bardziej że między series x i ps 5 to różnica 10 procent w mocy . .Microsoft dobrze smaruje EA