Konami dzieli się szczegółami na temat rozdzielczości i płynności animacji gry na konsolach.
W ostatnich dniach wybrane redakcje podzieliły się swoimi wrażeniami z przedpremierowej wersji Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Nic więc dziwnego, że w sieci pojawiły się też nowe wiadomości na temat wspomnianej produkcji. Konami podzieliło się m.in. szczegółami na temat rozdzielczości i płynności animacji gry na konsolach, ale przekazane przez wydawcę informacje raczej nie spodobają użytkownikom PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater bez trybu 60 FPS na PlayStation 5 i Xbox Series X/S
Jak informuje redakcja DSOGaming, Konami potwierdziło, że Metal Gear Solid Delta: Snake Eater w wersji na konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S będzie mogło pochwalić się dwoma trybami graficznymi. Gracze będą mogli zdecydować się na rozgrywkę w trybie jakości lub wydajności. Okazuje się jednak, że żaden z nich nie zaoferuje możliwości zabawy w 60 FPS-ach.
GramTV przedstawia:
Zgodnie z przekazanymi informacjami w trybie jakości Metal Gear Solid Delta: Snake Eater ma działać w 4K i 30 FPS-ach. W trybie wydajności gracze będą natomiast mogli liczyć na rozdzielczość 1080p i „wyższą” liczbę klatek na sekundę. Konami nie podzieliło się szczegółami, ale z pewnością nie będzie to 60 FPS-ów, którymi najwyraźniej będą mogli cieszyć się wyłącznie użytkownicy komputerów osobistych.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.