W ostatnich dniach wybrane redakcje podzieliły się swoimi wrażeniami z przedpremierowej wersji Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Nic więc dziwnego, że w sieci pojawiły się też nowe wiadomości na temat wspomnianej produkcji. Konami podzieliło się m.in. szczegółami na temat rozdzielczości i płynności animacji gry na konsolach, ale przekazane przez wydawcę informacje raczej nie spodobają użytkownikom PlayStation 5 i Xbox Series X/S.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater bez trybu 60 FPS na PlayStation 5 i Xbox Series X/S
Jak informuje redakcja DSOGaming, Konami potwierdziło, że Metal Gear Solid Delta: Snake Eater w wersji na konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S będzie mogło pochwalić się dwoma trybami graficznymi. Gracze będą mogli zdecydować się na rozgrywkę w trybie jakości lub wydajności. Okazuje się jednak, że żaden z nich nie zaoferuje możliwości zabawy w 60 FPS-ach.