Kolejne szczegóły związane z nadchodzącym symulatorem życia.
Jakiś czas temu informowaliśmy, że inZOI nie chce być konkurencją dla serii The Sims. Coraz większymi krokami zbliża się premiera gry w ramach wczesnego dostępu, dzięki czemu otrzymujemy kolejne szczegóły związane z rozgrywką. Tym razem reżyser Hyungjun Kim odniósł się – ponownie – do systemu karmy, uzupełniając informacje.
inZOI
System karmy w inZOI – nowe informacje od twórcy gry
InZOI, nadchodzący symulator życia, może zaskakiwać rozwiązaniami w systemie karmy, który może drastycznie wpłynąć na losy miasta i jego mieszkańców. Hyungjun Kim w wywiadzie dla PC Gamer zdradza szczegóły dotyczące tego, jak czyny postaci wpływają na ich życie po śmierci i przyszłość całej społeczności.
GramTV przedstawia:
Karma w inZOI ma bezpośredni wpływ na to, co stanie się z postacią po śmierci, o czym dowiedzieliśmy się już wcześniej. Po każdym czynie Zoi gromadzą punkty karmy. Ocena w chwili śmierci decyduje o stanie duszy – Zois z niskim wynikiem stają się duchami i muszą odkupić swoje punkty, zanim przejdą do nowego życia. Problem pojawia się, gdy zbyt wielu podopiecznych umiera z niską karmą.
Miasto może bowiem zostać opanowane przez duchy, co uniemożliwi narodziny nowych Zoi i tworzenie rodzin. Gracz będzie musiał zarządzać karmą mieszkańców, aby zapobiec takiemu rozwojowi wypadków. Wygląda jednak na to, że gracze mogą doprowadzić do powstania prawdziwego miasta duchów.
Data premiery inZOI w ramach wczesnego dostępu została ustalona na 28 marca 2025 roku. Symulator życia trafi początkowo na PC, a w pełnej wersji również na konsole.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!