Zdaniem Microsoft stara zasada, że dużą grę tworzy się trzy lata jest obecnie przestarzała.
Gracze oczekują, że każda kontynuacja będzie większa i lepsza niż jej poprzedniczka. Dokładnie tak samo dzieje się w przypadku zupełnie nowych tytułów z kategorii tzw. big game. Wcześniej przyjmowano, że duże produkcje wymagają nawet trzech lat rozwoju, ale obecnie czas ten znacznie się wydłużył i wynosi od czterech do sześciu lat.
W wywiadzie dla Axios, szef Xbox Game Studios, Matt Booty, mówi, że nie ma nic dziwnego w długim okresie produkcji takich tytułów jak Perfect Dark czy Fable. Czasy się zmieniły, a wraz z nim podejście do procesu przygotowania gry. Wszystko weszło na wyższy poziom.
Microsoft: tworzenie dużych gier zajmuje teraz kilka lat
Myślę, że branża i fani byli trochę w tyle, jeśli chodzi o coś w rodzaju resetu, aby zrozumieć, że gier nie produkuje się już dwa lub trzy lata, a zamiast tego cztery, pięć i sześć lat. Poziom wierności, który jesteśmy w stanie dostarczyć, po prostu rośnie. Gry stają się coraz bardziej ambitne jako forma sztuki.
GramTV przedstawia:
To właśnie dlatego Microsoft kupił tak wiele studiów, ponieważ mają nadzieję dostarczać około czterech nowych gier każdego roku.
Gry, filmy, seriale, komiksy, technologie i różne retro
graty. Lubię także sprawdzać co słychać w kosmosie. Kiedy przytrafia się okazj wyjeżdżam w podróże dalekie lub bliskie i robię tam masę zdjęć.
Przypomnę ile lat robi grę Ubisoft swoje Byond Good and Evil 2 tak długo robi że jeszcze nie wyszła i tak pewnie wyjdzie nowe Fable to będzie zbugowana więc typowo przy nowych grach