Microsoft komentuje sytuację związana z banami użytkowników Xbox za udostępnianie klipów z Baldur’s Gate 3
Odpowiedź Microsoftu pojawiła się na oficjalnym profilu Xbox Support na portalu społecznościowym X (wcześniej Twitter). W opublikowanym wpisie amerykańska firma podkreśla, że zawieszanie konta Xbox „nie jest automatyczne”.Gigant z Redmond zaznacza, że każdy wysłany klip jest sprawdzany przez moderatorów. Jeśli uznają oni, że materiał narusza zasady, to wówczas „podejmowane są odpowiednie kroki”.
Nasz zespół rozpatruje odwołania i może cofnąć zawieszenie, jeśli było ono wynikiem błędu. Jeśli na przykład było to pierwsze wykroczenie, usuniemy zawieszenie i poinformujemy graczy, dlaczego tak się stało oraz wyjaśnimy, jak uniknąć problemów w przyszłości (np. jak wyłączyć automatyczne przesyłanie w przypadku nagrywania wrażliwych treści) – informuje Microsoft.
Amerykańska firma zachęca również użytkowników do zajrzenia na stronę wsparcia technicznego, gdzie można znaleźć wszelkie informacje związane z przesyłaniem zrzutów ekranów i klipów wideo. Wygląda więc na to, że gracze – którzy uważają, że zostali niesłusznie zbanowani – powinni jak najszybciej zgłosić się do Microsoftu i liczyć na to, że ich odwołanie zostanie rozpatrzone pozytywnie.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!