Przedstawiciele studia Mojang poinformowali o podzieleniu wielkiej aktualizacji na dwie mniejsze części oraz opóźnieniu ich premiery.
Na zapowiedzianą jeszcze w październiku ubiegłego roku aktualizację Caves and Cliffs do gry Minecraft poczekamy dłużej niż pierwotnie zakładano. Jak podaje serwis Windows Central, przedstawiciele studia Mojang postanowilipodzielić ją na dwie mniejsze części, z których pierwsza ma zadebiutować latem bieżącego roku, a premiera drugiej części planowana jest na okres świąteczny.
Pierwsza część aktualizacji wprowadzi do produkcji nowe bloki, potwory oraz niewielkie zmiany dotyczące generowania światów. Druga część wprowadzi bardziej znaczące zmiany, w tym zwiększenie maksymalnej wysokości, co wymaga równocześnie dokonania zmian w podstawowych założeniach gry. Deweloperzy muszą tym samym dopracować optymalizację – z racji tego, że Mojang wolałoby uniknąć jakiegokolwiek crunchu, zdecydowano się opóźnić premierę aktualizacji.
GramTV przedstawia:
Najdłużej mamy natomiast poczekać na osobny system w grze, czyli archeologię, która zadebiutuje w Minecrafcie dopiero w przyszłym roku. Pozostaje czekać! Przypomnijmy, że Minecraft zadebiutował w 2011 roku na PC i w ciągu kilku lat od premiery trafił na większość platform sprzętowych.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!