Capcom potwierdził, że Monster Hunter Wilds otrzyma specjalny patch dla konsoli PS5 Pro już w dniu premiery gry. Obecnie, firma pracuje nad poprawą wydajności nadchodzącego tytułu.
Informacje o patchu dla PS5 Pro ujawnił reżyser gry, Yuya Tokuda, w aktualizacji poprzedzającej premierę, w której omówił m.in. cele wydajnościowe gry na różnych platformach. Tokuda odniósł się także do wniosków z otwartych testów beta.
Monster Hunter Wilds z patchem dla PS5 Pro na premierę
Tokuda zaznaczył, że wersja beta opierała się na starszej i mniej zoptymalizowanej wersji gry, co skutkowało problemami z renderowaniem w trybie płynności. We właściwej wersji gry poprawiono szczegóły, takie jak tekstury futra i piór, a także zbliżono się do osiągnięcia celu 60 klatek na sekundę na nowych konsolach.
Monster Hunter Wilds będzie oferować następujące tryby wydajności:
PS5 i Xbox Series X: do wyboru tryb grafiki (30 klatek na sekundę) oraz tryb płynności (60 klatek na sekundę).
Xbox One S: stałe 30 klatek na sekundę.
PC: liczba klatek będzie zależna od specyfikacji sprzętowej.
Patch na PS5 Pro przyniesie ulepszenia graficzne, jednak szczegółowe informacje na temat zmian zostaną ujawnione bliżej premiery.
Dla użytkowników korzystających z PC, Capcom pracuje nad obniżeniem minimalnych wymagań sprzętowych. Firma rozważa także rozważa wydanie narzędzia benchmarkowego, które pomoże graczom sprawdzić, czy ich komputery poradzą sobie z grą.
GramTV przedstawia:
Poniżej możecie zobaczyć omówienie powyższych informacji:
Podczas testów beta gracze mieli możliwość przetestowania ograniczonej części Monster Hunter Wilds, co pozwoliło zespołowi sprawdzić obciążenie sieci i ogólną funkcjonalność gry. Tokuda przypomniał, że finalna wersja gry wciąż jest rozwijana, a specyfikacje i balans mogą się różnić od tych w wersji testowej.
Monster Hunter Wilds zadebiutuje na platformach PS5, Xbox Series X/S oraz PC na platformie Steam, już 28 lutego 2025 roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!