Gracze PC mogą sprawdzić, czy ich sprzęt poradzi sobie z nadchodzącą produkcją Capcomu.
W trakcie State of Play ujawniono datę premiery Monster Hunter Wilds. Okazuje się jednak, że to nie koniec wartych uwagi informacji na temat wspomnianej produkcji. Capcom zaktualizował bowiem kartę gry na Steam, dzięki czemu poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe nadchodzącej odsłony serii Monster Hunter.
Ujawniono wymagania sprzętowe Monster Hunter Wilds na PC
Na stronie Monster Hunter Wilds na Steam udostępniono zarówno minimalne, jak i zalecane wymagania sprzętowe. Udostępnione przez Capcom konfiguracje budzą jednak pewne obawy wśród graczy. Użytkownicy zwracają bowiem uwagę na fakt, że do osiągnięcia płynności animacji na poziomie 60 FPS koniecznie będzie włączenie generowania klatek.
Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1660 Super (VRAM 6GB) lub AMD Radeon RX 5600 XT (VRAM 6GB);
DirectX: Wersja 12;
Sieć: Szerokopasmowe połączenie internetowe
Dodatkowe uwagi: Wymagany dysk SSD. Gra powinna działać w rozdzielczości 1080p (skalowanej z rozdzielczości natywnej 720p) / 30 FPS przy predefiniowanych ustawieniach grafiki: "Niskie". DirectStorage jest obsługiwany.
Dodatkowe uwagi: Wymagany dysk SSD. Gra powinna działać w rozdzielczości 1080p / 60 FPS (z włączonym generowaniem klatek) przy predefiniowanych ustawieniach grafiki: "Średnie". DirectStorage jest obsługiwany.
Na koniec warto dodać, że premiera Monster Hunter Wilds zaplanowana jest na 28 lutego 2024 roku. Wspomniana produkcja zmierza nie tylko na PC, ale także na konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Zgodnie z zapowiedziami nadchodząca odsłona serii Monster Hunter dostępna będzie w polskiej wersji językowej (napisy).
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!