Wiemy, w ilu klatkach na sekundę będą działać konsolowe wersje nadchodzącej produkcji Capcomu.
Jakiś czas temu mieliśmy okazję zobaczyć nowy gameplay z Monster Hunter Wilds. W sieci pojawiły się tymczasem kolejne warte uwagi informacje na temat wspomnianej produkcji. Capcom podzielił się bowiem szczegółami na temat rozdzielczości i płynności animacji konsolowych wersji nadchodzącej odsłony serii Monster Hunter.
Capcom dzieli się szczegółami na temat rozdzielczości i płynności konsolowych wersji Monster Hunter Wilds
Zgodnie z przekazanymi informacjami posiadacze konsol PlayStation 5 i Xbox Series X będą mogli zdecydować się na jeden z dwóch trybów. Pierwszy z nich skupia się na lepszej jakości grafice i zaoferuje rozgrywkę w 30 klatkach na sekundę i obraz renderowany w rozdzielczości 3072×1728, który będzie wyświetlany w 2160p. Drugi natomiast zapewni lepszą płynność, ponieważ w tym przypadku użytkownicy będą mogli liczyć na 60 FPS i obraz renderowany w 1080p, który będzie wyświetlany w 2160p.
GramTV przedstawia:
Capcom poinformował również, że posiadacze Xbox Series S będą musieli zadowolić się wyłącznie jednym trybem graficznym. Na wspomnianej konsoli Microsoftu gra Monster Hunter Wilds będzie działać w 30 klatkach na sekundę i rozdzielczości 1080p. Japońska firma zapewnia również, że wraz z premierową aktualizacją nadchodząca odsłona serii Monster Hunter otrzyma wsparcie dla PlayStation 5 Pro.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!