Monster Hunter Wilds ze szczegółami na temat płynności na PS5 i Xbox Series X/S

Mikołaj Ciesielski
2024/12/19 19:30
0
0

Wiemy, w ilu klatkach na sekundę będą działać konsolowe wersje nadchodzącej produkcji Capcomu.

Jakiś czas temu mieliśmy okazję zobaczyć nowy gameplay z Monster Hunter Wilds. W sieci pojawiły się tymczasem kolejne warte uwagi informacje na temat wspomnianej produkcji. Capcom podzielił się bowiem szczegółami na temat rozdzielczości i płynności animacji konsolowych wersji nadchodzącej odsłony serii Monster Hunter.

Monster Hunter Wilds
Monster Hunter Wilds

Capcom dzieli się szczegółami na temat rozdzielczości i płynności konsolowych wersji Monster Hunter Wilds

Zgodnie z przekazanymi informacjami posiadacze konsol PlayStation 5 i Xbox Series X będą mogli zdecydować się na jeden z dwóch trybów. Pierwszy z nich skupia się na lepszej jakości grafice i zaoferuje rozgrywkę w 30 klatkach na sekundę i obraz renderowany w rozdzielczości 3072×1728, który będzie wyświetlany w 2160p. Drugi natomiast zapewni lepszą płynność, ponieważ w tym przypadku użytkownicy będą mogli liczyć na 60 FPS i obraz renderowany w 1080p, który będzie wyświetlany w 2160p.

GramTV przedstawia:

Capcom poinformował również, że posiadacze Xbox Series S będą musieli zadowolić się wyłącznie jednym trybem graficznym. Na wspomnianej konsoli Microsoftu gra Monster Hunter Wilds będzie działać w 30 klatkach na sekundę i rozdzielczości 1080p. Japońska firma zapewnia również, że wraz z premierową aktualizacją nadchodząca odsłona serii Monster Hunter otrzyma wsparcie dla PlayStation 5 Pro.

Na koniec warto dodać, że premiera Monster Hunter Wilds zaplanowana jest na 28 lutego 2025 roku. Wspomniana produkcja zmierza nie tylko na konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S, ale także na komputery osobiste. Zainteresowanych zachęcamy również do zapoznania się z oficjalnymi wymaganiami sprzętowymi nowej odsłony serii Monster Hunter na PC.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!