Podczas pokazu Nacon Connect oficjalnie zapowiedziano grę z gatunku hack'n'slash Dragonkin: The Banished.
W trakcie dzisiejszej transmisji Nacon Connect przedstawiciele firmy Nacon wspólnie ze studiem Eko Software oficjalnie zapowiedzieli grę Dragonkin: The Banished. Jest to nowe izometryczne RPG z podgatunku hack’n’slash, które zostanie udostępnione na komputerach osobistych (w sklepie Steam) oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
Oficjalna zapowiedź gry Dragonkin: The Banished
Według informacji przekazanych przez deweloperów i wydawcę Dragonkin: The Banished ma zadebiutować na rynku w lutym 2025 roku. Jak czytamy w karcie produktu na platformie Valve, gra zabierze nas do „pełnego nikczemnych potworów świata spustoszonego przez smoki”:
Skorzystaj z czterech klas bohaterów, aby ruszyć na łowy i walczyć z przerażającymi stworzeniami. Każdy pokonany wróg przybliża cię do ostatecznego celu, którym jest pozbycie się Pradawnych Smoków. Po wypiciu smoczej krwi bohaterowie nabyli unikalne umiejętności i moce, a także poznali skuteczne techniki walki. Na podstawie zdobywanych łupów, wybranego modelu postaci i preferencji twoje moce i siła ataku ulegają przeobrażeniu.
Do dyspozycji otrzymamy cztery różne klasy postaci:
Barbarzyńca – jako wódz armii ludów żyjących na nieprzyjaznych ziemiach Północy, Barbarzyńca biegle włada żywiołem lodu. Znoś mężnie trafienia, zamrażaj wrogów i zadawaj potężne obrażenia swoim wielkim toporem i młotem. Im więcej doznasz obrażeń, tym silniejsze będą twoje ataki.
Wiedźma – przeobrażona przez smoczą krew Wiedźma marzy o świecie, w którym smoki i ludzie żyją obok siebie. Jej moce są powiązane z elektrycznością i wodą. Zamiast zbliżać się do przeciwników, Wiedźma trzyma się z tyłu, odnawia swoje zaklęcia i zadaje obrażenia z odległości.
Rycerz – szkolony od dzieciństwa przez najwybitniejszych wojowników Rycerz jak nikt inny potrafi posługiwać się ogniem. Dzięki swojej wspaniałej lancy, która może również pluć ogniem, postać zapewnia idealną równowagę pomiędzy walką wręcz i atakami dystansowymi.
Łucznik – będący uosobieniem spokoju i opanowania Łucznik posiada niezwykłe umiejętności i potrafi biegle posługiwać się trucizną. Jeżeli strzała nie zabija wroga na miejscu, ofiara i tak umrze wkrótce później. Postać idealnie nadaje się do walki na dystans i może tworzyć wokół siebie trującą strefę, dzięki czemu jest nieosiągalna dla przeciwników.
GramTV przedstawia:
Deweloperzy obiecują także „nowy sposób budowania bohatera”:
Plan Przodków to innowacyjna mechanika, która pozwala podnieść poziom bohatera i uczynić go wojownikiem jedynym w swoim rodzaju. Za każdym razem, gdy zyskujesz więcej mocy, możesz zdecydować, jak połączyć ulepszenia, żeby w jak najskuteczniejszy sposób wypełnić Plan Przodków. Wybieraj spośród dostępnych zdolności i wypróbuj różne kombinacje, aby optymalnie zbudować swoją postać. Na podstawie postępów w rozgrywce i preferencji możesz również zmienić model postaci i przystosować ją do nowych przeciwników. Każdy bohater posiada własny Plan Przodków i szeroki zakres kombinacji. Żadna z postaci nie będzie wyglądać tak samo jak w poprzedniej rozgrywce.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!