Podczas The Game Awards 2024 nie zabrakło Wargaming z prezentacją najnowszego tytułu. Zapowiedziano Steel Hunters – grę, która koncentruje się na intensywnych starciach mechanicznych gigantów, nazywanych Łowcami. Gracze mogą spodziewać się pełnych akcji bitew, a także unikalnych dla każdego Łowcy stylów gry i zestawów umiejętności.
To wielka chwila dla studia Wargaming. Jesteśmy najlepiej znani z tworzenia immersyjnych i wciągających cyfrowych hobby dla milionów graczy na całym świecie. Dzięki Steel Hunters, przekraczamy własne granice i prezentujemy coś zupełnie nowego. Mamy ambicję stworzyć jedno z najbardziej ekscytujących i fascynujących doświadczeń opartych na walkach mechów w historii. – przekazał Victor Kislyi, CEO Wargaming.
Steel Hunters to wynik nadzwyczajnej pracy zespołowej i zaangażowania naszych utalentowanych zespołów w Guildford, Pradze i studiach na całym świecie. Przez ostatnie 3 lata pracowaliśmy niestrudzenie nad grą, która ma zaoferować niespotykany dotąd sposób prowadzenia bitew mechów przez połączenie elementów z różnych gatunków gier w jednym, niepowtarzalnym wydaniu. Dziś jesteśmy w końcu gotowi pokazać graczom, co budowaliśmy. – dodał Mike McDonald, Product Director.
GramTV przedstawia:
Steel Hunters to futurystyczna opowieść o ludzkości, która po katastrofalnym wydarzeniu walczy o przetrwanie. Aby zabezpieczyć pozaziemski surowiec Starfall, stworzono Łowców – zaawansowane maszyny bojowe. Korporacje i frakcje, dążąc do przejęcia kontroli nad rzadkim zasobem, wykorzystują Łowców w wyścigu na opuszczonej Ziemi.
Dodatkowo warto dodać, że można już zapisać się na ekskluzywne, 10-dniowe zamknięte testy na PC. Zainteresowani mogą tego dokonać za pośrednictwem strony Wargaming oraz platformy Steam.
Steel Hunters będzie dystrybuowane w modelu free-to-play. Nie poznaliśmy jeszcze daty premiery gry. Poniżej znajduje się zwiastun udostępniony w ramach The Game Awards 2024.
Monetyzację i dziwne decyzje jeśli chodzi o balans rozgrywki :D
dariuszp napisał:
Dla mnie Mecha to to samo co Space Sim - zawsze chętny. Ale martwi mnie że od twórców World of Tanks bo to oznacza koszmarną monetyzację
Z tego co od ludzi słyszą to nie są wcale dziwne decyzje. Ludzie odpowiedzialni za tę grę lubią grać nowymi czołgami i zawsze mają je pierwsi więc zawsze są niby przekokszone. Co też pozwala je sprzedać bardziej a później dają nerf.
koNraDM4
Gramowicz
14/12/2024 22:33
dariuszp napisał:
Dla mnie Mecha to to samo co Space Sim - zawsze chętny. Ale martwi mnie że od twórców World of Tanks bo to oznacza koszmarną monetyzację
Monetyzację i dziwne decyzje jeśli chodzi o balans rozgrywki :D
dariuszp
Gramowicz
14/12/2024 02:36
Dla mnie Mecha to to samo co Space Sim - zawsze chętny. Ale martwi mnie że od twórców World of Tanks bo to oznacza koszmarną monetyzację