Najnowszy zwiastun Silent Hill 2 „nie oddaje ducha gry”. Szef Bloober Team krytykuje trailer

Patrycja Pietrowska
2024/02/14 14:20
1
1

Piotr Babieno, prezes Bloober Team, komentuje najnowszy zwiastun Silent Hill 2 zaprezentowany na State of Play.

Podczas ostatniego State of Play mieliśmy okazję zapoznać się z najnowszym zwiastunem Silent Hill 2. Mając jednak na uwadze komentarze, które ukazały się pod udostępnionym na YouTube materiałem, gracze nie odebrali materiału w najcieplejszy sposób. Jak się okazuje, Piotr Babieno, szef Bloober Team, wykazał zrozumienie wobec krytyki ze strony fanów.

Najnowszy zwiastun Silent Hill 2 „nie oddaje ducha gry”. Szef Bloober Team krytykuje trailer

Szef Bloober Team o najnowszym zwiastunie Silent Hill 2: „nie oddaje ducha gry”

W komentarzach pod najnowszym zwiastunem Silent Hill 2 pojawiło się sporo krytyki ze strony graczy. Fanom nie przypadła do gustu “drewniana” animacja, a także oprawa graficzna i niektóre efekty dźwiękowe. W najnowszym wywiadzie dla kanału Inwestorzy.tv do zarzutów postanowił odnieść się szef Bloober Team, Piotr Babieno.
Za stronę marketingową odpowiada w całości nasz partner [Konami - przyp. red.] (...) Natomiast, z pewnością ten trailer nie oddaje ducha gry. To nie jest duch ani tego co było kiedyś, ani tego co my tworzymy w tej chwili. Staramy się w pełni oddać tę romantyczną wizję o grze, która debiutowała 22 lata temu. Wydaje nam się, że kiedy gracze zobaczą prawdziwy gameplay, prawdziwą grę - ocenią to w zupełnie inny sposób. – komentuje Piotr Babieno.
Na koniec warto zaznaczyć, że Silent Hill 2 Remake wciąż nie ma daty premiery. Dowiedzieliśmy się jedynie, że produkcja zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 5.

GramTV przedstawia:

Komentarze
1
FallingStickman
Gramowicz
14/02/2024 16:21

Pan Babieno, to chyba nie chce z Konami współpracować zbyt długo, bo wypowiadając się w takim tonie i przerzucając odpowiedzialność na Konami raczej sympatii sobie po ich stronie nie zaskarbi. Do tego warto chyba zaznaczyć, że może i marketing Konami jest odpowiedzialny za poskładanie tego trailera, ale to nie marketing jest odpowiedzialny za grafikę, dźwięk, QTE i animację w samej grze (czy przeskakujące przez barierki pielęgniarki).