Bridgertonowie to jedna z najpopularniejszych serii Netflixa, której oba dotychczasowe sezony zajmują miejsca na liście dziesięciu najchętniej oglądanych seriali platformy w historii. Serwis mocno liczył również na dobre otwarcie pierwszego spin-offu, który zadebiutował w miniony czwartek. Przez pierwsze cztery dni Królową Charlottę: Opowieść ze świata Bridgertonów oglądano przez 148,2 mln godzin, co jest trzecim najlepszym wynikiem tego roku oraz drugim dla debiutującej produkcji.
Królowa Charlotta: Opowieść ze świata Bridgertonów z udanym startem na Netflixie
Wynik jest słabszy od premiery drugiego sezonu Bridgertonów, który w ciągu trzech pierwszych dni oglądano przez 193 mln godzin, ale Netflix i tam ogromne powody do zadowolenia. Szczególnie gdy weźmiemy pod uwagę, że prequel Bridgertonów ma sześć odcinków, zaś drugi sezon posiadał ich osiem.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!