Netflix otworzył butik z zabawkami erotycznymi. Tak promowano serial Obsession

Krzysztof Żołyński
2023/04/17 17:00
0
0

W Londynie odbyła się niecodzienna akcja promocyjna nowego serialu Obsession, którego producentem jest Netflix. Na dwa dni otworzono butik z ekskluzywnymi zabawkami erotycznymi.

Butik powstał w dzielnicy Soho w Londynie i był dostępny przez dwa dni, jedynie dla osób, które ukończyły 18. rok życia. Za pomysł na jego realizację odpowiada brytyjska agencja Bartle Bogle Hegarty. Przybyłych do sklepu gości witali główni bohaterowie reklamowanego widowiska. Po podpisaniu zgody na udostępnianie swoich sekretów w butiku, mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej, rozpoczynały się „zakupy”.

Netflix otworzył butik z zabawkami erotycznymi. Tak promowano serial Obsession

Netflix otworzył butik z zabawkami erotycznymi

Nikt nie płacił za gadżety, ale to nie oznacza, że rozdawano je za darmo. Ceną za poszczególne produkty były sekrety seksualne, które trzeba było wpisywać do specjalnie przygotowanej księgi, uformowanej na wzór pamiętnika Anny z serialu Obsession. Im droższa miała być erotyczna zabawka tym sekret musiał być bardziej pikantny.

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Serial Obsession jest adaptację książki Damage napisanej w 1991 roku przez Josephine Hart. Opowiada o romansie uznanego chirurga z narzeczoną jego syna, który przeradza się w szaleńcze pożądanie. Przyczyną niezwykłych przygód dwójki zakochanych jest pamiętnik Anny, zawierający wiele jej fantazji seksualnych.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!