Nadchodzą duże zmiany na rynku platform streamingowych.
W ostatnich czasie Netflix przeżywa mały kryzys związany z odpływem użytkowników. Prognozy na następny kwartał bieżącego roku nie są optymistyczne i wszystko wskazuje na to, że firma zanotuje jeszcze większe spadki subskrybentów. Aby temu zapobiec, platforma zamierza poczynić kilka ruchów, w tym wprowadzić testowane właśnie w niektórych krajach opłaty za dodatkowe profile na koncie, jak również skupić się na bardziej jakościowych filmowych produkcjach.Na tym jednak nie kończą się pomysły Netflixa i firma chce przejąć Roku, aby przyśpieszyć opracowanie nowego abonamentu z reklamami.
Pracownicy Roku ujawnili redaktorom Business Insider, że w biurach firmy od kilku tygodni spekuluje się o sprzedaży, a kolejną poszlaką jest zamknięcie okna transakcyjnego dla pracowników, aby uniemożliwić im sprzedaż posiadanych akcji firmy. Takie ruchy zazwyczaj mają miejsce, gdy firma chce ograniczyć wykorzystanie poufnych informacji przed ujawnieniem kluczowych ogłoszeń dla przyszłości firmy.
GramTV przedstawia:
Netflix już jakiś czas temu zapowiedział wdrożenie tańszego abonamentu z reklamami do końca bieżącego roku, a przejęcie Roku może im w tym pomóc. Firma posiada własną platformę reklamową wideo dostępną na wszystkich swoich urządzeniach strumieniujących, które są dostępne na amerykańskim rynku. Roku oferuje możliwość oglądania treści zarówno w systemie PPV, jak również za darmo z reklamami. W styczniu 2022 roku Roku miało ponad 60 milionów aktywnych użytkowników.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!