Pod koniec maja Netflix zaczął blokować możliwość współdzielenia kont przez wielu użytkowników spoza gospodarstwa domowego właściciela konta. Użytkownicy mogli założyć własne konto lub wykupić dodatkowy profil na istniejącym już koncie. Strategia Netflixa, choć szeroko krytykowana, zdała egzamin i platforma zanotowała rekordowy wzrost nowych abonentów. Najnowsze dane wskazują, że nowych subskrybentów wciąż przybywa i tylko w lipcu zarejestrowało się 2,6 miliona nowych osób w samych Stanach Zjednoczonych.
Netflix wciąż zyskuje sporo nowych subskrybentów
Z danych firmy badawczej Antenna wynika, że wzrost liczby subskrypcji nie zahamował i platforma znalazła wielu nowych użytkowników. Coraz większą popularność zyskuje najtańszy abonament z reklamami za niecałe 7 dolarów. Około 23% nowych subskrybentów zdecydowało się właśnie na ten plan subskrypcji. To wzrost o 4 punkty procentowe w porównaniu do wyników z czerwca.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!