Netflix szykuje się do zmian. Niedawno pojawiły się doniesienia, że platforma zamierza zrezygnować z wypuszczania całych sezonów swoich seriali na premierę. Od dłuższego czasu wiemy, że firma planuje również uruchomienie nowego, tańszego planu z reklamami. Według niedawnych informacji Netflix miałby ubiec Disneya i jako pierwszy wprowadzić plan subskrypcyjny, jeszcze na jesień tego roku. Jak podał The Wall Street Journal platforma może liczyć na ogromne zainteresowanie abonamentem z reklamami i według zaledwie dwóch kwartałów z tańszego abonamentu miałoby skorzystać aż 40 milionów widzów.
Netflix z reklamami wielkim hitem platformy?
Plan z reklamami według zapowiedzi Netflixa ma wystartować na początku 2023 roku. Wstępne prognozy wskazują, że już niedługo po debiucie planu aż 4,4 mln użytkowników na całym świecie przejdzie na tańszy abonament, z czego 1,1 mln będzie pochodzić z USA. Do trzeciego kwartału 2023 roku liczba widzów wzrośnie do ponad 40 mln, z czego 13,3 mln to mieszkańcy Ameryki.