Netflix planował wprowadzić nowy, tańszy plan z reklamami na początku 2023 roku. Jednak niedawno Disney ogłosił, że ich platforma doczeka się podobnego abonamentu, który ruszy już w grudniu w Ameryce. Dla serwisów streamingowych wersja z reklamami jest nowym oczkiem w głowie i możemy spodziewać się sporej rywalizacji na tym polu. Jak podaje Variety walka już się rozpoczęła i Netflix zamierza przyśpieszyć premierę tańszego abonamentu i wprowadzić go jeszcze w listopadzie.
Netflix z reklamami wystartuje 1 listopada?
Niedawno Bloomberg przedstawił nowe szczegóły dotyczące planu z reklamami. Według ich informacji platforma wyceni abonament na 7-9 dolarów i widzowie będą musieli obejrzeć do czterech minut reklam na każdą godzinę. Źródła związane z branżą platform streamingowych poinformowały, że Netflix wprowadzi nowy plan już 1 listopada w wielu krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!