Wszyscy wiedzieliśmy, że taki program musi w końcu powstać.
Squid Game krótko po premierze błyskawicznie stało się międzynarodowym hitem. Nie tylko widzowie oszaleli na punkcie koreańskiego serialu, ale również media czy Youtuberzy. MrBeast w listopadzie ubiegłego roku zorganizował własne rozgrywki imitujące śmiertelne zabawy znane z serialu, wydając na nie 3,5 mln dolarów. Był to strzał w dziesiątkę i do dzisiaj film wyświetlono ponad 258 milionów razy. Nic więc dziwnego, że Netflix dostrzegł ogromny potencjał w przeprowadzeniu własnej zabawy inspirowanej serialem.
Squid Game: The Challenge to reality show, w którym weźmie udział 456 osób z całego świata, którzy biegle posługują się językiem angielskim. Powalczą o nagrodę wartości 4,56 mln dolarów, która trafi do zwycięscy teleturnieju. Twórcy show obiecują, że fani serialu otrzymają doskonale znane zabawy, ale uczestnicy będą musieli spodziewać się również nowych wyzwań, które mają na celu przetestowanie ich strategii, charakteru, a także nawiązywania sojuszy i to wszystko podczas eliminacji innych użytkowników. Platforma jednak uspokaja, że biorącym udział w zabawie nic złego się nie stanie. Jeżeli jesteście zainteresowani wzięciem udziału w Squid Game: The Challenge, to odwiedźcie tę stronę, na której złożycie aplikację.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!