Niedawno zmienił się odbiór gry na platformie Valve.
Jakiś czas temu informowaliśmy o ważnym kamieniu milowym, który udało się uzyskać No Man’s Sky. Odbió na platformie Steam zmienił się bowiem na „bardzo pozytywny”, co nie umknęło oczywiście uwadze twórców produkcji. Do sytuacji odniósł się między innymi programista silnika, Martin Griffiths wspominając, że zespół nie jest „nawet bliski ukończenia gry”.
Twórcy No Man’s Sky nie są „nawet blisko ukończenia gry”
Musiało minąć osiem lat od kontrowersyjnej premiery No Man’s Sky, by gra uzyskała „bardzo pozytywne” oceny na platformie Steam. Hello Games systematycznie ulepszało tytuł, wprowadzając darmowe aktualizacje, poprawki czy nowe funkcje. Do tego tematu odniósł się ostatnio programista silnika, Martin Griffihs:
Nasz maleńki zespół w Hello Games pracował, a potem jeszcze trochę pracował... i choć „bardzo pozytywny” to może tylko kilka słów, oznaczają one strasznie dużo, zwłaszcza że nie jesteśmy jeszcze nawet blisko ukończenia gry. Dziękujemy wszystkim graczom, którzy w nas wierzyli i tym, którzy nadal z nami podróżują.
W No Man's Sky wszystkie gwiazdy są światłem odległych słońc, wokół których krążą tętniące życiem planety – możesz odwiedzić każdą, którą wybierzesz. Podróżuj płynnie pomiędzy przestrzenią kosmiczną a powierzchnią planet – bez żadnych ekranów ładowania i bez ograniczeń. W tym bezkresnym, generowanym proceduralnie wszechświecie odkryjesz miejsca i istoty, których inni gracze nigdy wcześniej nie spotkali (i możliwe, że nigdy nie spotkają). – czytamy w opisie gry.
GramTV przedstawia:
Na zakończenie przypomnijmy, że No Man’s Sky zadebiutowało w sierpniu 2016 roku. Produkcja Hello Games jest dostępna na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S i Nintendo Switch. Recenzje z ostatnich 30 dni na platformie Steam są „przytłaczająco pozytywne”.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!