Nadchodząca produkcja Mighty Koi będzie mogła pochwalić się „unikalnymi rozwiązaniami i innowacyjnym podejściem” do znanych mechanik.
Nieco ponad tydzień temu mieliśmy okazję zobaczyć pierwszy zwiastun Nocnego wędrowca, czyli gry polskiego studia Mighty Koi na podstawie cyklu powieści „Pan Lodowego Ogrodu” autorstwa Jarosława Grzędowicza. W sieci pojawiło się jednak kilka nowych interesujących informacji na temat wspomnianej produkcji. Jeden z przedstawicieli rodzimego zespołu podzielił się bowiem m.in. szczegółami na temat długości rozgrywki.
Nocny wędrowiec od Mighty Koi zaoferuje „unikalne rozwiązania i innowacyjne podejście” do znanych mechanik
Marcin Grzegórski – mniejszościowy akcjonariusz i dyrektor odpowiedzialnym za strategię Mighty Koi – w rozmowie z serwisem Strefa Inwestorów ujawnił, że w przypadku Nocnego wędrowca czas rozgrywki szacowany jest na około 20-30 godzin. Budżet produkcji – podobnie jak w przypadku Thorgala – również ma wynieść 15-20 milionów dolarów, wliczając w to koszta marketingu.
W trakcie wywiadu Grzegórski przypomniał, że Nocny wędrowiec ma stanowić połączenie RPG i soulsike’a. Nadchodząca produkcja studia Mighty Koi będzie mogła jednak pochwalić się „unikalnymi rozwiązaniami i innowacyjnym podejściem do znanych i lubianych przez graczy mechanik”. Wspomniany tytuł ma również korzystać z konstrukcji poziomów charakterystycznych dla gier z gatunku metroidvania.
Grzegórski dodaje, że Nocny wędrowiec będzie także kładł nacisk na „dynamiczną, a zarazem taktyczną rozgrywkę”. Mighty Koi nie zamierza jednak zapominać również o fabule, która – zgodnie z zapowiedziami – ma być „wyraźnie zarysowana” i „wciągająca”. W przypadku zadań polskie studio stawia na „znaną zagorzałym fanom klasycznych gier RPG” konstrukcję.
GramTV przedstawia:
Podczas podróży graczowi towarzyszyć będzie Cyphral – biologiczna sztuczna inteligencja połączona z układem nerwowym bohatera, której zadaniem jest wspieranie go w niebezpiecznej misji i znaczne zwiększenie jego siły, refleksu i wytrzymałości. Obecność Cyphral pomoże graczowi w obliczu nieznanego, ale zbyt częste korzystanie z jego mocy może mieć swoje konsekwencje… – zapowiada Grzegórski.
Na koniec warto przypomnieć, że Nocny wędrowiec będzie działać na Unreal Engine 5 wraz z autorskimi rozszerzeniami silnika. Na premierę wspomnianej produkcji przyjdzie nam jednak jeszcze nieco poczekać. Deweloperzy ze studia Mighty Koi zakładają bowiem, że prace nad grą zajmą jeszcze 2-3 lata.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.
Ja nadal nie mogę pojąć kto wpadł tam na pomysł, żeby z idealnego materiału na rpga, zrobić jakiś soulslike. Naprawdę chciałbym pogadać z tą osobą, żeby mnie wprowadził w swój tok myślenia i wyprowadził mnie z błędu, czy to nie było czasem tak, że "mamy fajne uniwersum! ale na rpga jesteśmy na ciency.... to zróbmy..., o! generycznego soulslike'a zróbmy!"