Nowa aktualizacja do Path of Exile 2 wprowadzi około 360 zmian. Poznaliśmy termin wprowadzenia nowości

Mikołaj Berlik
2025/01/16 11:30
2
0

Tytuł doczeka się znacznego rebalansu wielu elementów rozgrywki.

Twórcy Path of Exile 2 poinformowali o dacie pojawienia się zapowiadanej aktualizacji 0.1.1, która zmieni wiele elementów na końcowych etapach rozgrywki. Przy okazji poznaliśmy pełną listę opisanych wcześniej zmian, która łącznie składa się z około 360 podpunktów. Jakiś czas temu twórcy przybliżyli ideę za nowym patchem, więc ogólne założenie jest już znane przez społeczność.

Path of Exile 2
Path of Exile 2

Path of Exile 2 - opis aktualizacji

Nowy patch do Path of Exile 2 będzie dostępny na wszystkich platformach już jutro, 17 stycznia - data nie uwzględnia oczywiście nieprzewidzianych problemów. Dowiedzieliśmy się między innymi, co oznaczają korekty endgame’u wspominane wcześniej przez deweloperów. Niektóre mapy mają zawierać ponad dwa razy więcej przeciwników, do tego pojawi się do 50 procent więcej rzadkich oraz magicznych potworów. Dodatkowo część map ma mieć o połowę większą szansę na znalezienie skrzyń, esencji oraz kapliczek. Bossowie będą pojawiali się mniej więcej na jednej z czterech map.

GramTV przedstawia:

W Path of Exile 2 doczekamy się również ogólnego zbalansowania siły wrogów, czego efektem powinien być łatwiejszy gameplay. Część zmian zmniejszyła odległość rzucania umiejętności, co ma zapobiec śmierciom, których przyczyną były ataki wykonane przez przeciwników nie znajdujących się nawet na ekranie. Wprowadzone nowości dotyczą również przedmiotów używanych przez gracza - ponad 100 unikalnych itemów zostało wzmocnionych, dzięki czemu powinny wyróżniać się na tle innych.

Jak już wspomnieliśmy, nadchodzący update do Path of Exile 2 wprowadzi naprawdę sporą listę zmian - wszystkie zostały opisane na stronie dewelopera.

Komentarze
2
Pajonk78
Gramowicz
Dzisiaj 14:55

Za to zabijanie mobów kilka "ekranów" dalej przez postać gracza nadal będzie obecne? :D

Silverburg
Gramowicz
Dzisiaj 11:59

"Część zmian zmniejszyła odległość rzucania umiejętności, co ma zapobiec śmierciom, których przyczyną były ataki wykonane przez przeciwników nie znajdujących się nawet na ekranie." - pełna profeska :D Czy oni do kodowania zatrudnili studentów?