Exodus jest nowym projektem tworzonym przez studio Jamesa Ohlena, który w przeszłości pracował w BioWare nad takimi projektami, jak Baldur’s Gate 1, 2, Dragon Age: Początek oraz Shattered Steel. RPG będzie skupiony na przedstawieniu fabuły i zaoferuje rozgrywkę w stylu AAA. Fabuła w grze zostać ukształtowana przez decyzje grającego poprzez wpływ Time Dilation.
W rozległej Gromadzie Centauri starożytne ruiny leżą ukryte pod skałami i gruzami - pogrzebane pozostałości po tych, którzy przybyli przed nami. Niekończący się cykl cywilizacji, ludzkich i niebiańskich, wznoszących się ku chwale, a następnie rozpadających się w pył. Światy opuszczone i zapomniane, dopóki nie nadejdzie nowe pokolenie, by budować na tym, co zostało, warstwa po warstwie.
Dla przybywających teraz Arkshipów, tych, którzy przez tysiąclecia błąkali się w czerni kosmosu, te ruiny dają nadzieję. Przeszukując te puste światy, znajdujemy rozproszone pozostałości zaawansowanej technologii, których możemy użyć, aby rozpocząć nasze zrozumienie, dając nam fundament, na którym możemy stanąć. W pozostawionych kościach znajdujemy szkielet, na którym możemy budować.
GramTV przedstawia:
Jak już wspomnieliśmy, Exodus nie otrzymało jeszcze planowanej daty premiery. Gra ma zostać udostępniona na PlayStation 5, Xbox Series X/S oraz PC.
Rzeczywiście estetyczne skojarzenia z Mass Effect się narzucają. Ale dla fanów ME to akurat chyba dobrze. Możliwe że będą mieli nową grę do emocjonowania się zanim Bioware ostatecznie zniszczy ME w 5-tce (grób wykopali już w Andromedzie). Umarł król niech żyje król... może.
dariuszp
Gramowicz
18/12/2024 14:24
Śmiać mi się chce bo po tytule od razu wiedziałem o jaką grę chodzi.
Ta gra wygląda naprawdę jak mod do mass effect. Nawet to durne ostrze z energii z koślawą animacją jest identyczne.