Nowa łatka do Rise of the Ronin już dostępna. Team Ninja wciąż naprawia kwestie techniczne gry na PC

Mikołaj Berlik
2025/03/25 14:15
0
0

Tytuł dalej zbiera “Mieszane” oceny na Steamie.

Jakiś czas temu informowaliśmy o problemach ze znikającymi zapisami gry w Rise of the Ronin na PC, na co twórcy szybko zareagowali. Twórcy RPG-a akcji właśnie podzielili się nową aktualizacją do gry. Na Steamie zobaczyliśmy pełną listę nowości oraz poprawek, jakie zostały dodane.

Rise of the Ronin
Rise of the Ronin

Rise of the Ronin - informacje o Patchu 1.09.0.2

Najnowsza łatka do Rise of the Ronin wprowadziła nową opcję o nazwie “Graphics Mode”. Dzięki niej możemy wybrać pomiędzy skupieniem się na grafice w grze lub liczbie klatek na sekundę. W przypadku wybrania drugiej opcji gra automatycznie dostosuje ustawienia tak, aby przez cały czas performance produkcji stał na wystarczająco dobrym poziomie. Team Ninja podzieliło się również kilka usprawnień w kwestii optymalizacji - dostosowano ustawienia najbardziej wpływające na wydajność gry, co ma pomóc w pozbyciu się spadków liczby fps-ów. Oto pełna lista zmian udostępniona przez deweloperów.

Aktualizacje i dostosowania systemu
・ Dodano opcję „Tryb graficzny”.
 To ustawienie pozwala wybrać pomiędzy opcjami „Priorytetyzuj grafikę” i „Priorytetyzuj FPS” dla ustawień graficznych w grze.
 Przy ustawieniu „Priorytet FPS” gra automatycznie dostosuje ustawienia graficzne, aby utrzymać wydajność, jeśli gra spadnie do zwolnionego tempa.
Dostosowana wydajność ustawień graficznych
 Wprowadzono poprawki w celu optymalizacji ustawień, które były szczególnie wymagające pod względem wydajności i były głównymi przyczynami spadków liczby klatek na sekundę.
・ Dodano dodatkową lokalizację dla kopii zapasowych danych zapisu
 Na wypadek jakichkolwiek problemów związanych z zapisywaniem danych, utworzyliśmy kolejną lokalizację kopii zapasowej danych zapisu.
 Lokalizacja danych zapisu
 \Dokumenty\KoeiTecmo\Ronin\Zapisane dane\(Identyfikator konta Steam)
 Wszystkie dane zostaną zapisane w następującej lokalizacji:
 Manual Save: Folder „SAVEDATA**” (** reprezentuje numery 00~49)
 Automatyczne zapisywanie: Folder „SAVEDATAAUTO”.
 Lokalizacja kopii zapasowej zapisanych danych
 \Users\„username”\AppData\Local\KoeiTecmo\Ronin\Savedata\(Steam Account ID)
 Zostanie utworzony folder zarówno dla ręcznych, jak i automatycznych zapisów, a w nim plik o nazwie BACKUP.BIN
 Zmień nazwę pliku BACKUP.BIN danych zapisu, które chcesz odzyskać, na SAVEDATA.BIN.
 Zastąp plik SAVEDATA.BIN w lokalizacji zapisu danych plikiem, którego nazwę właśnie zmieniłeś.

Poprawki błędów
・ Dodano proces naprawy w celu ponownego zastosowania „Kamery” dla zapisanych danych, w których wystąpił problem z brakiem „Kamery”.
 Po zastosowaniu nowej aktualizacji kamera zostanie ponownie zastosowana po rozpoczęciu rozgrywki lub po powrocie do Longhouse.
・ Naprawiono błąd, w wyniku którego w rzadkich przypadkach wczytywanie będzie trwało w nieskończoność podczas korzystania z menu lub uruchamiania wyciętych scen.
・ Naprawiono błąd, który powodował, że ładowanie trwało w nieskończoność w określonych okolicznościach.
・ Naprawiono błąd, w wyniku którego podczas korzystania z kontrolera DualSense gra zawieszała się w rzadkich przypadkach przy wibracjach kontrolera.
・ Naprawiono błąd, w wyniku którego w niektórych etapach i okolicznościach tekstury tła wyglądały na rozmyte.
Poprawiono zacinanie się gry na określonych etapach i w określonych okolicznościach.
・ Naprawiono błąd, który powodował zwiększone obciążenie wydajności podczas określonych przerywników filmowych.
Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się gry.
Naprawiono inne drobne błędy.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!