Nowe gry Call of Duty mogą być w produkcji. Spokojnie, chodzi o gry mobilne

Activision może pracować nad kilkoma nowymi grami Call of Duty na urządzenia mobilne, rozszerzając tym samym zasięg popularnej serii.

Call of Duty od zawsze dominowało na konsolach, jednak debiut Call of Duty: Mobile w 2019 roku znacznie poszerzył grono odbiorców i stał się jednym z największych źródeł przychodów dla Activision. Sukces ten kontynuowano premierą Warzone Mobile w marcu 2024 roku. Choć nie dorównał on popularności CoD Mobile, to wciąż wygenerował znaczne zyski dla firmy. Gdy coś przynosi efekt to raczej brnie się w to dalej, dlatego mogą pojawić się kolejne mobilne tytuły z Serii Call of Duty.

Call of Duty Mobile
Call of Duty Mobile

Nowe gry mobilne Call of Duty są w produkcji?

Ostatnio Activision opublikowało w mediach społecznościowych reklamy związane z dwoma nowymi grami mobilnymi: Call of Duty: Sniper oraz Call of Duty: Zombie Defender. Oba tytuły mają być stworzone z myślą o użytkownikach smartfonów. Jedna gra skupi się wyłącznie na strzelaniu snajperskim, a druga zaoferuje doświadczenie inspirowane popularnym trybem Zombie z Call of Duty. Reklamy udostępnione przez Activision zawierały generowane przez AI grafiki koncepcyjne oraz przycisk przekierowujący na stronę rzekomego sklepu z aplikacjami. Po kliknięciu w opcję pobrania, użytkownicy byli jednak przekierowywani do ankiety służącej do zbierania opinii.

Nie udało się wczytać ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Chociaż obie gry Call of Duty Mobile, które pojawiły się w reklamach Activision, nie są jeszcze dostępne, możliwe jest ich stworzenie w oparciu o opinie graczy zebrane poprzez ankiety. Jeśli firma dostrzeże wystarczające zainteresowanie, może zdecydować się na ich produkcję. Na podstawie udostępnionych grafik można przypuszczać, że potencjalne mobilne wersje Call of Duty będą miały bardziej swobodny charakter i nie wymagały dużego nakładu finansowego, jak ma to miejsce w przypadku wersji na PC i konsole. Podobnie jak inne popularne gry mobilne, mogłyby stanowić prostą rozrywkę opartą na znanej marce.

Ponieważ nie są to gry duże gry z serii Call of Duty, których produkcja zazwyczaj odbywa się w tajemnicy i jest wspierana przez duże kampanie marketingowe, testowanie zainteresowania poprzez reklamy w mediach społecznościowych może być skutecznym sposobem na ocenę potencjalnego sukcesu tytułu. Nie wiadomo jeszcze, czy ewentualne mobilne odsłony Call of Duty będą powiązane z innymi wersjami gry na różnych platformach, ale mogą przyczynić się do dalszej ekspansji marki i przyciągnięcia nowych graczy.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!