Nowe tryby graficzne w Marvel’s Spider-Man 2 na PlayStation 5 Pro. Premiera konsoli już wkrótce

Patrycja Pietrowska
2024/10/26 16:00
1
0

Insomniac Games podaje szczegóły aktualizacji.

Insomniac Games przygotowało już Ratchet & Clank: Rift Apart na nadejście PlayStation 5 Pro. Nie inaczej jest w przypadku Marvel’s Spider-Man 2. Gra otrzymała aktualizację wprowadzającą między innymi nowe tryby graficzne przeznaczone na nadciągającą konsolę.

Marvel’s Spider-Man 2
Marvel’s Spider-Man 2

Marvel’s Spider-Man 2 z aktualizacją dla PlayStation 5 Pro

Już niebawem na rynek trafi PlayStation 5 Pro. W związku z nadciągającą premierą konsoli, aktualizacji doczekał się już wspomniany wyżej Ratchet & Clank: Rift Apart. Nowe tryby graficzne oraz opcje dla ray tracingu otrzymał również Marvel’s Spider-Man 2.

PERFORMANCE PRO (domyślny dla PlayStation 5 Pro)

Ten tryb zapewnia płynne 60 klatek na sekundę, zachowując jakość obrazu standardowego trybu Fidelity dzięki wykorzystaniu technologii PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR). Wszystkie funkcje ray tracingu (RT) są włączone, w tym odbicia ray tracingu, ray tracing na wodzie i ray tracing wnętrz okien. Tryb ten jest zalecany dla większości graczy.

FIDELITY PRO

Ten tryb oferuje 30 klatek na sekundę dla graczy, którzy chcą poeksperymentować z nowymi funkcjami graficznymi ray tracingu. Te nowe funkcje można dostroić indywidualnie, aby osiągnąć wyższą pośrednią liczbę klatek na sekundę, zwłaszcza w przypadku korzystania z opcji „VRR” lub „Tryb wyświetlania 120 Hz”. Gęstość pieszych i ruchu ulicznego może zostać zwiększona w niektórych obszarach, a szczegółowość włosów jest większa.

RT Key Light Shadows : Wyłączone (Performance) / Włączone (Fidelity default)

Używa ray tracingu do obliczania cieni słońca na średnich i dużych odległościach, zastępując kaskadowe mapy cieni. To ulepszenie ma największy wpływ na krajobraz miast. Dostępne tylko w trybie graficznym „Fidelity Pro”.

Odbicia i wnętrza RT : Średnie (Performance) / Wysokie (Fidelity default)

Ustaw poziom jakości dla odbić ray tracingu i wnętrz okien budynków. Ustawienie „Średnie” umożliwia śledzenie promieni w połowie rozdzielczości renderowania, a ustawienie „Wysokie” - w pełnej rozdzielczości renderowania. Ustawienie „Wysokie” poprawia również płynność animacji w odbiciach i wnętrzach. Dostępne tylko w trybie graficznym „Fidelity Pro”.

RT Ambient Occlusion : Wyłączone (Performance) / Średnie / Wysokie (Fidelity default)

Używa śledzenia promieni do obliczania dodatkowych informacji o oświetleniu okluzji otoczenia. Ustawienie „Średnie” wykorzystuje te informacje do rozszerzenia okluzji otoczenia w przestrzeni ekranu. Ustawienie „Wysokie” dodaje również odbicie GI w przestrzeni ekranu w celu uzyskania dodatkowych informacji o oświetleniu otoczenia. Wizualny wpływ tej funkcji będzie się znacznie różnić w zależności od sceny.

GramTV przedstawia:

Na zakończenie przypomnijmy jeszcze, że Marvel’s Spider-Man 2 zadebiutował na rynku 20 października ubiegłego roku. Gra jest dostępna wyłącznie na konsolach PlayStation 5. Zainteresowanych tytułem zachęcamy do lektury: Recenzja Marvel's Spider-Man 2 - pająków 2-óch.

Komentarze
1
MisioKGB
Gramowicz
Wczoraj 16:48

Fajne te konsole, takie PC z suwaczkami :)