Jakiś czas temu dowiedzieliśmy się, że gracze Skate. otrzymają sporo możliwości personalizacji. Deweloperzy zdradzili również, że nie zabraknie kultowych dla kultury marek, takich jak, chociażby, Vans. Teraz twórcy wracają z kolejnymi informacjami, koncentrując się na rozgrywce, mieście San Vansterdam, warstwie dźwiękowej i nie tylko.
Deweloperzy dzielą się nowymi szczegółami związanymi z grą Skate.
Na oficjalnym kanale YouTube’owym Skate. pojawił się nowy dziennik deweloperów. W materiale poruszono między innymi temat rozgrywki, a twórcy przekazują, że wykonali mnóstwo pracy w zakresie przebudowy systemu tricków Flick-it – wykonywane sztuczki mają dawać jeszcze więcej radości i satysfakcji. Ponadto gracze mają otrzymywać nagrody za niemal wszystkie aktywności w grze, co otworzy nowe możliwości personalizacji za pomocą odblokowanych przedmiotów.
W Skate. znajdziemy się w mieście San Vansterdam, które posiadać będzie własną historię. Twórcy inspirowali się San Vanelona i Port Carverton (poprzednimi lokacjami z serii), a także prawdziwymi miejscami w rzeczywistym świecie. Jak przekazano, aktualnie zespół koncetruje się na śródmieściu San Vansterdam, a głównym celem deweloperów jest stworzenie lokacji, w której zawsze znajdą się nowe aktywności do wykonania.
GramTV przedstawia:
Jeśli chodzi o warstwę audio, twórcy szykują obszerną ścieżkę dźwiękową. W Skate. ten element ma ewoluować z biegiem czasu i dostosowywać się do preferencji graczy. Deweloperzy zapowiedzieli również, co czeka grę w przyszłości – sezony mają przynosić nowe przedmioty, kolejne części miasta, muzykę czy tryby gry.
Twórcy zapraszają również zainteresowanych do wzięcia udziału w testach Skate. Gracze konsolowi będą mogli dołączyć do testowania jesienią 2024 roku. Niestety nadal nie poznaliśmy nawet przybliżonej daty premiery gry.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!