Nowe zasady współdzielenia kont Netflix nie dla wszystkich. Duże problemy dla części użytkowników

Radosław Krajewski
2023/05/30 11:45
0
0

Nie wszyscy skorzystają z możliwości wykupienia dodatkowych profili.

Przed tygodniem Netflix wprowadził na całym świecie, w tym również w Polsce, nowe zasady współdzielenia kont. Użytkownicy, którzy do tej pory korzystali z platformy na koncie osoby spoza swojego gospodarstwa domowego, mogą albo założyć swoje własne konto, albo wykupić dodatkowy profil za 9,99 zł miesięcznie. Opcja ta wciąż jest atrakcyjna dla osób, które nie chcą samemu płacić pełnej ceny jednego z trzech dostępnych pakietów. Jednak nie wszyscy użytkownicy będą mogli skorzystać z tej opcji. Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl, osoby, które mają wykupionego Netflixa za pośrednictwem platform cyfrowych, sieci kablowych lub operatorów telekomunikacyjnych, nie otrzymają możliwości wykupienia dodatkowych profili dla swoich znajomych.

Nowe zasady współdzielenia kont Netflix nie dla wszystkich. Duże problemy dla części użytkowników

Współdzielenie kont Netflixa nie dla wszystkich użytkowników

Pośredniczący sprzedawcy dostępu do Netflixa, tacy jak Canal+, UPC, Vectra i Orange nie mają możliwości udostępnienia użytkownikom tej funkcji.

Obecnie nie można dodać dodatkowych użytkowników do pakietów partnera ani kont rozliczanych przez strony trzecie – przyznało biuro prasowe Netflixa.

Jak dotychczas Netflix nie udostępnił tej opcji w ofertach partnerskich, w tym naszej. Dlatego o szczegóły proszę pytać ich bezpośrednio – powiedział Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska.

Opcja ta jest niedostępna dla kont opłacanych za pośrednictwem parterów z uwagi na decyzję Netflix. Niestety jako partner nie mieliśmy na to wpływu. W przypadku udostępnienia takiej możliwości poinformujemy o tym naszych klientów - odpowiedziało biuro prasowe Vectry.

GramTV przedstawia:

Podobny problem był w Wielkiej Brytanii, gdzie Netflix zorganizował spotkanie z operatorami, na których wytłumaczył, jak poradzić sobie z reklamacjami od klientów. Z podobnymi reklamacjami mogą wkrótce mierzyć się polscy operatorzy. Vectra w swoim oświadczeniu przyznała, że nie ma żadnego wpływu na termin, warunki i sposób przeprowadzania ewentualnych blokad dostępu do konta Netflix na urządzeniach spoza gospodarstwa domowego wściela konta.

W chwili obecnej Netflix nie wyciąga żadnych konsekwencji z dalszego współdzielenia kont na „starych zasadach”. Użytkownicy informowali w ostatnich dniach w mediach społecznościowych, że Netflix poprosił ich o zweryfikowanie urządzeń poprzez plansze informacyjne wyświetlane w aplikacji m.in. na telewizorach. Jednak po zaakceptowaniu wszystkich warunków, dalej można było korzystać z platformy bez żadnych ograniczeń.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!