Nowy film Netflixa trzecią największą premierą platformy. Świetny wynik akcyjniaka

Radosław Krajewski
2023/08/16 12:00
0
0

Produkcja nie zebrała przychylnych opinii, ale to nie przeszkodziło, aby stać się kolejnym hitem pod względem oglądalnosci.

Misja Stone zadebiutowała w miniony piątek na Netflixie i stała się prawdziwym hitem weekendu. Przez pierwsze trzy dni film oglądano przez 69,6 miliona godzin, co daje 33,1 miliona wyświetleń. W tym roku tylko dwa inne filmy osiągnęły lepsze rezultaty.

Nowy film Netflixa trzecią największą premierą platformy. Świetny wynik akcyjniaka

Misja Stone kolejnym filmowym hitem Netflixa

Najnowsza produkcja Netflixa przegrała wyłącznie z Tylerem Rakiem 2, który w premierowy weekend oglądano przez 88,4 mln godzin, a także z Matką, której wynik z analogicznego okresu wyniósł 83,7 mln godzin.

GramTV przedstawia:

Udowadnia to, że na Netflixie kino akcji radzi sobie znakomicie, niezależnie od recenzji krytyków i opinii innych widzów. Zresztą na liście wszech czasów najpopularniejszych filmów Netflixa znajdują się aż cztery akcyjniaki, czyli Czerwona nota, Gray Man, Matka i pierwsza część Tylera Rake’a.

Misja Stone kolejnym filmowym hitem Netflixa, Nowy film Netflixa trzecią największą premierą platformy. Świetny wynik akcyjniaka
Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!