Samba TV poinformowała, że najnowszy film Netflixa zatytułowany Matka cieszył się ogromną popularnością w miniony weekend. Produkcja zadebiutowała w piątek 12 maja, na dwa dni przed amerykańskim Dniem Matki. To sprawiło, że film w samych Stanach Zjednoczonych obejrzano aż 2,8 milionów razy.
Film Matka z lepszą oglądalnością od Glass Onion i nowego filmu z Adamem Sandlerem
Po film sięgnęło aż 33% czarnoskórych widzów oraz 25% latynoskich gospodarstw domowych.
Samba twierdzi, że Matka odnotowała lepszą dwudniową oglądalność niż Glass Onion: Film z serii "Na noże" (2,6 mln) oraz Zabójcze wesele (2,4 mln) w analogicznym okresie.
GramTV przedstawia:
Warto jednak pamiętać, że wyniki Samba TV przedstawiają jedynie niewielki wycinek oglądalności w USA. Firma mierzy oglądalność wyłącznie na telewizorach smart TV, pomijają wszystkie pozostałe urządzenia. Już jutro poznamy oficjalne wyniki Netflixa dotyczące liczby godzin spędzonych przy filmie Matka na całym świecie.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!