Nowy materiał z Diablo 4: Vessel of Hatred koncentruje się na zmianach w systemie poziomów trudności i nie tylko

Patrycja Pietrowska
2024/10/03 12:45
0
0

Blizzard udostępnił nowy film o nadchodzących zmianach.

Kilka dni temu poznaliśmy godzinę premiery Diablo 4: Vessel of Hatred w Polsce. Ukazał się również zwiastun live-action, szykujący graczy na nadciągające coraz większymi krokami rozszerzenie. Blizzard podzielił się tymczasem kolejnym materiałem związanym z nowościami i zmianami, których mogą spodziewać się gracze już za kilka dni.

Diablo 4: Vessel of Hatred
Diablo 4: Vessel of Hatred

Blizzard udostępnia nowy materiał związany z Diablo 4: Vessel of Hatred

Z okazji nadchodzącej premiery rozszerzenia Diablo 4: Vessel of Hatred, Blizzard udostępnił kolejny materiał związany ze zmianami, jakich doczeka się produkcja. Deweloperzy przypomnieli między innymi, że gracze mogą spodziewać się nowego systemu poziomów trudności. Zgodnie z informacjami dostępnymi na oficjalnej stronie rangi świata zostały zmienione na poziomy, z których pierwsze cztery to: Normalny, Trudny, Ekspert i Pokuta.

W miarę pięcia się po kolejnych poziomach trudności ilość zdobywanego złota i doświadczenia będzie się zwiększać. Oto jak odblokować poszczególne poziomy trudności: Poziomy normalny i trudny są dostępne domyślnie. Poziom Ekspert odblokujecie po skończeniu prologu Diablo IV. Pokuta staje się dostępna po wykonaniu ostatniego zadania kampanii z gry podstawowej – Dziedzictwa Horadrimów – lub pominięcia kampanii. – czytamy na oficjalnej stronie Blizzarda.

Dodatkowo w Diablo 4 pojawi się nowy maksymalny poziom (60) oraz nowy maksymalny poziom mistrzostwa (300). Osiągnięcie poziomu 60 odblokuje dostęp do Dołów i rangi 1-20 Dołów. Następnie:

  • Przejście rangi 20 Dołów odblokowuje poziom Udręka I
  • Przejście rangi 35 Dołów odblokowuje poziom Udręka II
  • Przejście rangi 50 Dołów odblokowuje poziom Udręka III
  • Przejście rangi 65 Dołów odblokowuje poziom Udręka IV

GramTV przedstawia:

Przeniesiono również ulepszanie glifów mistrzostwa z Podziemi Koszmarów do Dołów. System został przeprojektowany w taki sposób, aby gracze mieli większą kontrolę nad tym, jak szybko można ulepszać glify. Dodatkowo, w Udręce I znajdziemy po raz pierwszy starożytne przedmioty. Te zawsze będą miały moc przedmiotu 800 i co najmniej jeden potężniejszy afiks.

Żeby glify lepiej łączyły się z pozostałymi zmianami, przeszły one metamorfozę. Ulepszanie glifu już nie zależy od doświadczenia. Zamiast tego zyskacie szanse na zwiększenie rangi glifu w zamian za pokonywanie rang Dołów. Za pomyślne ukończenie Mistrzostwa Rzemieślnika otrzymacie w nagrodę trzy próby ulepszenia rangi glifu i jedną dodatkową próbę, jeśli nie zginiecie. Każdą próbę ulepszenia możecie wykorzystać, aby zwiększyć rangę glifów, które jeszcze nie mają najwyższego poziomu. Szansa na ulepszenie glifu zależy od poziomu glifu i ukończonej rangi Dołów. Na przykład ukończenie rangi Dołów, która jest wyższa o 10 od rangi glifu, gwarantuje ulepszenie rangi. Ukończenie rangi Dołów, która znacznie przewyższa obecną rangę glifu, daje dodatkowe ulepszenia rang w każdej próbie. – głosi opis na oficjalnej stronie.

Wszystkie klasy postaci otrzymają również nową Tablicę Mistrzostwa. Dla każdej z nich spodziewać możemy się nowego legendarnego węzła oraz dodatkowych, normalnych węzłów zwiększających zasięg legendarnego glifu. Więcej szczegółów związanych z nadchodzącymi zmianami znajdziemy w tym miejscu oraz w najnowszym materiale, który znajduje się na dole wiadomości.

Na zakończenie warto przypomnieć, że Diablo 4: Vessel of Hatred zadebiutuje już 8 października 2024 roku. Dodatek będzie dostępny na komputerach osobistych, a także konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!