W ubiegłym tygodniu Blizzard wypuścił długo oczekiwany patch 1.1.1 do Diablo 4, który naprawiał czarodziejów i barbarzyńców, a także zwiększając paski życia bossów, czy częstotliwość wypadania z nich legendarnych przedmiotów. Produkcja wciąż jednak cierpi na liczne błędy, a jeden z nich uniemożliwiający ukończenie jednego z zadań pobocznych zostanie usunięty w aktualizacji 1.1.2, która już jutro pojawi się na serwerach.
Zadanie „Gdy Światłość się Mroczy” zostanie nareszcie naprawione i gracze będą mogli ukończyć zabugowanego do tej pory questa. Ponadto sporo zmian zajdzie w druidach, szczególnie w jednej z umiejętności, która zadawała mniejsza obrażenia. Ponadto naprawiony zostanie błąd z szybkim przechodzeniem tych samym Podziemi Koszmarów, po awansowaniu na lidera zespołu innego gracza w drużynie, a także wyeliminowanie problemy z blokowaniem się postępów w aktywnościach Legionów. Pełną listę zmian znajdziecie pod tym adresem.
Diablo 4 – lista zmian w patchu 1.1.2
Zmiany rozgrywki
Czas oczekiwania na pojawienie się na świecie plugawca po aktywacji plugawego serca został zmniejszony z 5 sek. do 2 sek.
Gracze domyślnie uczestniczą teraz w kanale handlowym. Można zrezygnować z tej opcji w ustawieniach gry.
Poprawki błędów
Podziemia i wydarzenia
Naprawiono błąd, przez który można było powtórnie przechodzić te same Podziemia Koszmarów po awansowaniu innego członka drużyny na lidera.
Naprawiono błąd, przez który postęp wydarzenia Nadciągające Legiony mógł zablokować się po pokonaniu wszystkich pobliskich wrogów.
Druidzi
Naprawiono błąd, przez który podczas używania Aspektu Skały Metamorficznej rzucany Głaz nie zadawał więcej niż 100% obrażeń.
Naprawiono błąd, przez który plugawa moc Porywiste Wiatry uaktywniała się przy niszczeniu przedmiotów.
Naprawiono błąd, przez który wilkołaki przywołane przez Aspekt Alfy unosiły się nad ziemią.
GramTV przedstawia:
Zadania
Naprawiono błąd, przez który nie dało się ukończyć zadania „Gdy Światłość się Mroczy”.
Naprawiono błąd, przez który można było zdobyć nieograniczoną liczbę eliksirów żelaznej skóry, wielokrotnie przyjmując i porzucając zadanie „Rozpaczliwe Remedia”.
Naprawiono błąd, przez który postęp w zadaniu „Zew Starożytnych” nie aktualizował się, jeśli lider drużyny był martwy w momencie pokonania bossa.
Naprawiono błąd, przez który postęp w zadaniu „Zew Starożytnych” nie aktualizował się, jeśli Gharl został zabity, zanim rozpoczął się jego dialog.
Naprawiono błąd, przez który zadania poboczne dotyczące wytwarzania przedmiotów mogły kierować graczy do niewłaściwych postaci niezależnych.
Interfejs i wrażenia użytkownika
Naprawiono błąd, przez który na mapie świata pojawiały się białe linie.
Naprawiono błąd, przez który po ukończeniu rozdziału menu postępów sezonowych mogło działać niepoprawnie.
Naprawiono błąd, przez który powiadomienie o pojawieniu się bossa świata mogło działać niepoprawnie, jeśli gracz nie odblokował jeszcze Szeptów Umarłych.
Naprawiono błąd, przez który odnośniki do przedmiotów wysłane na czacie nie wyświetlały się poprawnie w aplikacji Battle.net.
Naprawiono błąd, przez który znacznik zadania „Powstrzymywanie Potopu” wyświetlał się przy wyjściach z podziemi, ale nie na mapie świata.
Opisy uwięzionego serca Tal’Rashy i uwięzionego serca Wielkiej Uczty zawierają teraz poprawną informację o tym, że ich premie są dodawane, a nie mnożone.
Opis uwięzionego serca determinacji został zaktualizowany, żeby lepiej wyjaśniać, że jego działanie polega na zmniejszaniu mocy używanych przez wrogów efektów wysysających zasoby.
Różne
Naprawiono błąd, przez który cel postępów sezonowych „Dar Przypływu” nie mógł zostać prawidłowo zrealizowany.
Naprawiono błąd, przez który teleportacja do wejścia do podziemi mogła zostać użyta, kiedy postać była pod wpływem umiejętności zapewniających nietykalność (takich jak Krwawa Mgła).
Naprawiono błąd, przez który nie dało się wchodzić w interakcje z niektórymi obiektami – w szczególności ze zwłokami.
Naprawiono błąd, przez który umiejętności wierzchowca były czasem niedostępne po opuszczeniu miasta.
Naprawiono błąd, przez który plugawa moc Rozmyślność niwelowała efekt ogłuszenia umiejętności niezadających obrażeń.
Naprawiono błąd, przez który druidzi, nekromanci i łotrzy nie mogli grać za hełmy z kupcem Podejrzanych Osobliwości w miastach na Polach Nienawiści.
Naprawiono błąd, przez który nie można było zastąpić wyposażonego gniewnego serca innym gniewnym sercem.
Naprawiono błąd, przez który mroźny efekt pokutniczych trzewików nie wyświetlał się poprawnie na arenie walki z ostatnim bossem kampanii.
Naprawiono błąd, przez który przedmioty z zadań mogły losowo pojawiać się w mieście.
Wprowadziliśmy poprawki dotyczące stabilności i wydajności.
Wprowadziliśmy różne poprawki dotyczące elementów ozdobnych dostępnych w sklepie.